trultemor Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Skal servere vårruller med chilisaus på jentekveld. Føler jeg trenger noe mer. Ris og søtsur saus er godt, men synes det dreper smaken av vårruller. Noen andre tips?
Elsker livet Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Stekt ris der man bruker den samme søte chilisausen som til vårrullene, cripisalat og agurk med presset appelsin fungerer også.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg bruker en Dipp som jeg kjøpet på innvandrerbutikker som er for vårruller, jeg bruker noen litt soyasaus i. Serverer med grønnsaker ved siden av. Noen ganger har jeg også rømmedip til grønnsakene. Jeg bruker ikke ris. Anonymous poster hash: af702...1ee
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Vi bruker salat(isberg, paprika, agurk osv) Sweet chili og rømme Anonymous poster hash: 90d46...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå