Gå til innhold

Bleie og dagsoving på storebarnsavdeling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det barn som bruker bleie og som sover på dagen på storebarnsavdeling, eller er man ferdig med det til da?

Anonymous poster hash: 5eba2...e63
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bleie er helt ok, soving kommer ann på barnet, jeg har jobbet i bhg der det var barn på 4 som sov på dagen en time ca.

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Gutten min (2,5år) begynte på storbarn avdeling i høst. Han bruker fortsatt bleie, og er ikke alene om det. Og han får sove inne på småbarn avdelingen. De som ikke sover på dagtid på storebarn avdelingen, som begynte der i høst, har hviletid midt på dagen, det de gjør det litt mørkt, og de hører på lydbok.

Skrevet

Her er det helt vanlig at noen fremdeles bruker bleie når de begynner på stor avdeling, men de fleste kvitter seg med den i løpet av året. Her flytter de opp bare en gang i året så de som begynner på stor avdeling i august er alle de som fyller eller har fylt 3 år det året. De barna som begynte på stor avdeling nå i høst er de barna som er født i 2011.

De har hvilestund etter lunsj, de store barna ligger da på madrasser og hører på lydbok mens noen av de minste på avdelingen tar seg en høneblund.

Anonymous poster hash: c1c9e...36d
Skrevet

Ser de aller fleste er ferdig med bleier på storavdeling der småen går.

De fleste er også ferdig å sove på dagen men ser det er en som forsatt alltid sover på dagen.

sønnen min sover en sjelden gang visst han er veldig trøtt.

Anonymous poster hash: edf6c...96d

Skrevet

Gutten min begynte på stor avdeling i år. Han bruker fortsatt bleie, og jeg tror alle de andre i kullet hans også gjør det, i alle fall de fleste. Men ingen av dem sover på dagen.

Anonymous poster hash: 7ec1b...f2d
Skrevet

Ja, både bleie og dagsoving er ok også på storavdeling. De minste barna er jo bare 2,5 år.

Jeg har dog tenkt å prøve og få mitt barn ferdig med både bleie og dagsoving neste sommer, før han starter på stor avdeling. Han blir tre neste høst. Men går det ikke så går det ikke.

Anonymous poster hash: 41ec0...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...