Gå til innhold

Hvor oppbevarer dere yttertøyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på ettåringene og toåringene sitt vintertøy eller annet yttertøy, hvor har dere det liggende/hengende? I gangen? Har masse yttertøy jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av.

Anonymous poster hash: f10b1...8bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke mye yttertøy om du bare har to barn, jeg har fire barn og DET blir mye yttertøy ;)

Vinterdressene henger i barnehagen, bruker bare jakke til og fra. En ekstra (arvet) dress til hjemmebruk henger i skapet. Tar med hoveddressen hjem i helgene da, og henger den i gangen.

De to eldste har ikke dresser, de har jakke og bukser. De har to skibukser hver og de henger i skapet, jakkene henger i gangen.

Vi to voksne har jo også bukser, som henger i skapet. Jakkene henger i gangen.

Vi har i gangen 3 knaggerekker med fire knagger på hver. En knaggerekke til de to yngste barna, en knaggerekke til de to eldste barna og en knaggerekke til oss voksne. I gangen har vi vel 2-3 jakker hver alle seks, allværsjakke, vinterjakke, fleecejakke og noen ganger en collegejakke eller stikkejakke også...

Rett innenfor yttergangen har vi et dobbelt skap, i det henger det regntøy, vintertøy osv og nederst står det en del sko som ikke er i daglig bruk. 

I gangen har vi vel i snitt 3 par sko hver tenker jeg...

Anonymous poster hash: 3577f...781
Skrevet

Våre ytterklær henger på kleshengere og i hyller. Har en smal kommode med 4 skuffer der ungene har to skuffer hver; en til luer/votter,skjerf,ullsokker og en til fleeceklær/ullklær. Så har vi dressene og jakkene hengene på sånne knagger som man henger på gangdøra. Liten plass hos oss men opplegget er ryddig og fungerer greit :)

Skrevet

Rydder i gangen til vår og høsten slik at det bare henger sesong klær fremme.

Skrevet

Takk :) føler jeg har mye, men liten leilighet da ;) har litt i bhg, men fortsatt to vinterdresser, 2 fleecedresser, 1 vinterbukse, masseluer, votter, balaclavaer, vinterjakker hjemme. Forsøkte å stappe det nedi en skuff, men jeg har da ikke plass til resten av garderoben :P vet jeg burde kjøpe ekstra kommode, men jeg hang alt uti gangen så lenge, fant plass der.

Anonymous poster hash: f10b1...8bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...