Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Tenker på ettåringene og toåringene sitt vintertøy eller annet yttertøy, hvor har dere det liggende/hengende? I gangen? Har masse yttertøy jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av. Anonymous poster hash: f10b1...8bb
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Du har ikke mye yttertøy om du bare har to barn, jeg har fire barn og DET blir mye yttertøy Vinterdressene henger i barnehagen, bruker bare jakke til og fra. En ekstra (arvet) dress til hjemmebruk henger i skapet. Tar med hoveddressen hjem i helgene da, og henger den i gangen. De to eldste har ikke dresser, de har jakke og bukser. De har to skibukser hver og de henger i skapet, jakkene henger i gangen. Vi to voksne har jo også bukser, som henger i skapet. Jakkene henger i gangen. Vi har i gangen 3 knaggerekker med fire knagger på hver. En knaggerekke til de to yngste barna, en knaggerekke til de to eldste barna og en knaggerekke til oss voksne. I gangen har vi vel 2-3 jakker hver alle seks, allværsjakke, vinterjakke, fleecejakke og noen ganger en collegejakke eller stikkejakke også... Rett innenfor yttergangen har vi et dobbelt skap, i det henger det regntøy, vintertøy osv og nederst står det en del sko som ikke er i daglig bruk. I gangen har vi vel i snitt 3 par sko hver tenker jeg... Anonymous poster hash: 3577f...781
LittLykkelig Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Våre ytterklær henger på kleshengere og i hyller. Har en smal kommode med 4 skuffer der ungene har to skuffer hver; en til luer/votter,skjerf,ullsokker og en til fleeceklær/ullklær. Så har vi dressene og jakkene hengene på sånne knagger som man henger på gangdøra. Liten plass hos oss men opplegget er ryddig og fungerer greit
Mamma_til_2 Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Rydder i gangen til vår og høsten slik at det bare henger sesong klær fremme.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Takk føler jeg har mye, men liten leilighet da har litt i bhg, men fortsatt to vinterdresser, 2 fleecedresser, 1 vinterbukse, masseluer, votter, balaclavaer, vinterjakker hjemme. Forsøkte å stappe det nedi en skuff, men jeg har da ikke plass til resten av garderoben vet jeg burde kjøpe ekstra kommode, men jeg hang alt uti gangen så lenge, fant plass der. Anonymous poster hash: f10b1...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå