Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Har lagt vekk en Didrikson vinterkåpe i fargen lilla aktig. Ville dere gått forveien fargen eller en mer nøytral? Blir ikke ny på mange år da. Anonymous poster hash: 9f042...a1b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg personlig ville ikke kjøpt meg lilla jakke, jeg bruker jakkene mine i mange år før jeg bytter dem og kjøper nøytrale farger som kan brukes i alle anledninger. Men jeg synes det er gøy med litt farger også og er glad ikke hele Norge går i svarte jakker Så mitt råd er som følger, er du som meg velger du en nøytral farge, men vil du glede meg og andre ved å sette litt farge på tilværelsen så velger du lilla. Anonymous poster hash: 5a3a1...50e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Er ofte sort eller blått jeg går for. Har en i blå uten for. Er 40 år. Flere meninger? Anonymous poster hash: 9f042...a1b
Gjest flykræsj Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg kjøper jakker i litt klassiske farger. Mørkeblått og sort - særlig hvis det er dyre plagg som ordentlig dunjakke o.l. Jeg har imidlertid også kjøpt en knallrød ullkåpe. I mine øyne er rødt en klassisk farge, jeg kler rødt og den passer til mange av klærne mine. Har brukt den i flere år. Turkis, rosa o.l hadde jeg imidlertid styrt unna. Synes ikke dette er farger som er så anvendelige, i hvert fall ikke i min garderobe.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Takker for tips. Nå har jeg ringt rundt og fått lagt av i sort. Tror jeg går for den. Skal ha den i mange år. Anonymous poster hash: 9f042...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå