Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har endelig fått diagnose etter en kamp i 14 år! Folk har trodd jeg var kun lat 😞 har søvnbehov opp til 16t per dag. Så ikke ett godt liv. Har noen blitt frisk av det? Min største drøm er att det skal finnes ett håp om att det går an å kurere vekk 😞 Anonymous poster hash: c5634...a0e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Dytt Anonymous poster hash: c5634...a0e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Stor sympati med kampen du har hatt for å bli trodd. Enda godt du endelig har fått en diagnose på det! Vet litt om slik kamp siden jeg fremdeles ikke har fått en diagnose på det som feiler meg fordi det er så sjeldent. Jeg har motsatt problem som deg... jeg får ikke sove og sover altfor lite. En venninne av meg har trolig det du har, vet hun har vært i søvnlaboratorium osv. I perioder har hun det bedre - det er i de periodene hun greier å leve best mulig. Med det mener jeg spise sunt, stresse minst mulig, trene riktig og nok, men ikke for mye... rett og slett ta vare på seg selv. Men i perioder så sover hun veldig mye. Hun studerer, og det har vært mye utfordringer for henne siden hun ikke kommer seg opp i dårlige perioder. Hun er ikke lat (virkelig ikke!), men hodet og kroppen bare slutter å fungere i de periodene hun har det som verst. Jeg vet at hun nå også er under utredning for div. mageproblemer, matintoleranser + noe jeg ikke husker hva var, og disse tingene kan visst også spille inn, sier hun. Så mest mulig harmonisk liv så reduseres hennes søvnbehov. Anonymous poster hash: 1c56c...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå