Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Har altfor mye fritid, og har blitt fullstendig hekta på å shoppe på nettet. Elsker å lete rundt etter gode tilbud på klær og leker til sønnen min, men nå har han det han trenger og vel så det, og jeg har ikke råd til mer heller. Har dekket klesbehovet for 2-3 størrelser fremover, og julegavene er også kjøpt inn. Så nå trenger jeg noe annet å gjøre. Noen som har noen forslag? Det kan ikke være for krevende fysisk ettersom det er så som så med helsa... Anonymous poster hash: e218f...57f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Hva med å lære å strikke eller hekle? Avslappende og kjekk hobby. Og så er det jo så mye fint du kan lage:)) Anonymous poster hash: e136c...b6e
Giss Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Musikk. Få tak i et instrument (gitar/keyboard/fløyte/fiolin/ukulele/klarinett......hva du nå liker) og gå i gang. Det er rågøy! Du kan finne mye info og instruksjonsvideoer på nett, kjøpe/laste ned begynner bøker med forklaringer og gå i gang.
Von Hertelhofen Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Lese bøker Strikke, sy eller hekle Fiske Fuglekikking Såpestøping Lage egne drops eller sjokolade Yoga Språkkurs Gitarkurs el. et annet instrument Begynne å svømme Trolldeig Begynne å ri Hadde jeg hatt tid og penger hadde jeg personlig begynt med yoga
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Hehe takk for svar, men jeg er fullstendig tonedøv, så når det gjelder musikk så er det nok ikke håp. Har prøvd å lære meg å strikke noen ganger før, men jeg får det liksom ikke til, det blir bare rart, skeivt og stramt, også gir jeg opp... Hmm det er kanskje derfor jeg ikke har noen hobby, fordi jeg ikke klarer noe. HI Anonymous poster hash: e218f...57f
Von Hertelhofen Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 Glemte: Lære å sjonglere Melde deg inn i turistforeningen Begynne i kor Redesign Skrive dikt
Soon to be mum Skrevet 23. oktober 2014 #8 Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Hehe takk for svar, men jeg er fullstendig tonedøv, så når det gjelder musikk så er det nok ikke håp. Har prøvd å lære meg å strikke noen ganger før, men jeg får det liksom ikke til, det blir bare rart, skeivt og stramt, også gir jeg opp... Hmm det er kanskje derfor jeg ikke har noen hobby, fordi jeg ikke klarer noe. HI Anonymous poster hash: e218f...57f Jeg får ikke til strikking jeg heller, men korsstingsbroderier derimot! Og det trenger ikke bare være blomstrede duker og slikt. Google 'bryderier', 'subversive cross stitch' og 'geriljabroderi' bl.a. Endret 23. oktober 2014 av Soon to be mum
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #9 Skrevet 23. oktober 2014 Tusen takk for mange fine forslag. Må tenke litt... om jeg har selvtillit nok til å begi meg ut på noe av dette. HI Anonymous poster hash: e218f...57f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #10 Skrevet 23. oktober 2014 Scrapbooking? Geocaching? Anonymous poster hash: 64e9a...f31
Papegøyeblomst Skrevet 23. oktober 2014 #11 Skrevet 23. oktober 2014 Origami? Youtube har hundrevis av videoer med gode bruksanvisninger. Man kan brette alt fra svaner til avanserte modeller sammensatt av mange moduler. Jeg er en rotete person ellers, men jeg liker presisjonen, roen og det repetative. En som er veldig god på instruksjonsvideoer er www.happyfolding.com
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #12 Skrevet 23. oktober 2014 Fargelegge Men helt seriøst, det er en anbefalt aktivitet som beviselig senker stressnivået i kroppen. Å fargelegge slike mandala-mønster skal være fint https://www.google.no/search?q=fargelegge+mandala&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=481IVK33BaK-ygOf7IGICw&ved=0CAYQ_AUoAQ Jeg leser da, leser fort 2-3 bøker i uken. Elsker det å forsvinne inn i et helt annet univers, vekk fra hverdagen min Om du ikke liker å lese selv kan kanskje lydbøker være noe? Bare slenge seg ned på sofaen med tekoppen og høre på et eventyr... Anonymous poster hash: 0e9d6...c95
*Nøtta* Skrevet 23. oktober 2014 #13 Skrevet 23. oktober 2014 Begynne å lage litt julekort? Kjøp deg en Big Shoot og noen dies'er og sett i gang! (Google dette du ikke vet hva det er. ) Kjempegøy når du først får teken på det.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #14 Skrevet 23. oktober 2014 Hehe takk for svar, men jeg er fullstendig tonedøv, så når det gjelder musikk så er det nok ikke håp. Har prøvd å lære meg å strikke noen ganger før, men jeg får det liksom ikke til, det blir bare rart, skeivt og stramt, også gir jeg opp... Hmm det er kanskje derfor jeg ikke har noen hobby, fordi jeg ikke klarer noe. HI Anonymous poster hash: e218f...57f Noe klarer du og andre ting må du lære, så enkelt er det. Jeg er skikkelig null på strikking. Har prøvd mange ganger, men føler jeg ikke får til å gir opp derimot har jeg lært meg å hekle og det får jeg til og derfor liker jeg å gjøre det. Brodering er også noe jeg mestrer. Jeg driver med yoga og meditasjon også nettopp fordi helsa er litt skrall og det er bevist at yoga kan gjøre meg bedre. Jeg baker også litt, mest for at jeg sliter med å bli fornøyd med det jeg gjør derfor baker og pynter jeg kaker for å lære meg å godta at dette er bra nok. Hadde jeg hatt råd og mulighet ville jeg ha tatt ridekurs for det har helsebringende effekt, får ut og hadde utfordret meg veldig da jeg er ukomfortabel med hester. Anonymous poster hash: 8b9f4...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå