Gå til innhold

Dungo nattpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne? Varm og god? Er den verdt pengene? Lille på 4 måneder sparker av seg dynen hele tiden, så jeg vurderer å gå over til nattpose som kan brukes uten dyne over.

Anonymous poster hash: 28d32...5ae

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Sønnen min på 15 måneder har brukt  Dungo nattpose siden han ble født, og ELSKER den.

Sitter godt på små kropper med enkel knepping og du slipper og bekymre deg for om barnet ditt fryser eller får dynen over hodet om natten. 

Veldig fin mens jeg fortsatt ammet om natten, siden lillemann bare kunne fortsette å ligge i det lune redet sitt under ammingen. Også veldig greit å skifte bleie siden posen har fin glidelåsløsning.

Lillemann roer seg med en gang han legges i posen og sover 12-13 timer, varm og god, selv om det luftes på soverommet hans. Han ligger med tynn ullbody om natten for å dekke armene. Det holder i massevis, posen er skikkelig varm og god i kalde høst- og vinternetter.

Posen er vasket utallige ganger og holder seg fantastisk godt.

Liker også at den er laget av rene produkter, og at den er anbefalt av Norges Astma- og Allergiforbund. Det sier litt om kvaliteten.

Her i huset er Dungo et must, vi har også skaffet oss sommervarianten.

Jeg synes den er verdt pengene og anbefaler den varmt.

Endret av irlin29
Skrevet

Jeg fikk anbefalt Dungo av en på barselgruppa mi, og veldig glad for det i ettertid. Vi hadde en sønn som sov veldig dårlig, mye skriking om natten fra han var to-tre måneder. Det ble derfor mange turer opp og lite søvn for oss foreldre. Etter halvannen ukes innkjøring med Dungo, hadde vi vår første natt på laaaaang tid med kun én tur opp for mating. Jeg tror han likte følelsen av å være "pakket" inn, for da vi en måned etterpå var på overnattingstur og hadde glemt Dungo'n, var vi tilbake til det gamle med mye skriking. Nå kjører vi tilbake om vi har glemt den! :-)

Anbefaler derfor Dungo på det sterkeste! Har ikke prøvd noen andre nattposer, men glad for å se at den nå også anbefales av Norges Astma- og Allergiforbund (som forrige svarer skrev).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...