Gå til innhold

Hva kan din lille på 6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke i noen barselgruppe og "sammenligne" med. Så hadde vært moro å finne ut hvor min lille gutt ligger i løypa.

Han kan snu seg begge veier

åle seg framover

Står i krabbestilling, men har ikke knekt koden enda

Pinsettgrep

Setter seg opp selv og sitter relativt stødig

Har klart å reise seg helt opp etter sofaen noen ganger.

Har ikke flere barn å sammenligne med, men syns tiden går veldig veldig fort

Anonymous poster hash: 050c7...5b9

Videoannonse
Annonse
Gjest Turid87
Skrevet

Da min var 6 mnd:

snu seg begge veier, åle seg, krabbet litt, satte seg opp, reiste seg etter møbler.

Tror ditt barn er tidlig, men innenfor normalen :) alltid gøy å vite hvordar de ligger an, ja. Min gikk da hun var 8-9 mnd. 

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Da gutten min var seks mnd gikk han :o Jeg hadde aldri baby, han begynte å krabbe da han var tre mnd og reiste seg opp ved fem mnd..altfor tidlig og jeg var mye bekymret for kroppen hans. I dag er han straks ni år og en veldig sunn og frisk gutt :)

Min datter gjorde INGENTING da hun var 6 mnd, husker jeg var så bekymret. Ikke rullet hun rundt, ikke satt hun selv.. Hun begynte først med det da hun var 10 mnd, krabba vel egentlig ikke da heller, men åla seg rundt ;) I babyboken hennes står det at hun klarte å sette seg opp alene da hun var 10 mnd, krabbe ordentlig gjorde hun ikke før hun var 1 år, begynte først å gå da hun var 17 mnd.

Skrevet

Min gutt (snart 7 mnd) kan snu seg begge veier, men gjør det helst fra rygg til mage. Kryper/åler seg framover og står i krabbestilling.

Anonymous poster hash: 57b4e...df2

Skrevet

Min kan snu seg begge veier, men ikke noe krabbing eller åling. En bedagelig anlagt fyr som er mest glad i å bable:)

Anonymous poster hash: 70b22...c62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...