Gå til innhold

Erfaringer med nokia lumia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å bruke windows os?

Har knust telefonen min å trenger ny.. Såg på nokia lumia, å vurderer en sånn.

625 eller 630.

Erfaringer?

 

Anonymous poster hash: 1b987...2f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 735. Hadde en 800 før som jeg byttet ut nå. Jeg synes Windowstelefon er supert. Jeg bruker forøvrig Windows 8 på jobb også, så jeg er vant til det.

 

Telefonen har god batterikapasitet og god skjerm. Det eneste jeg ikke synes er helt topp er størrelsen. 735 er akkurat litt for stor til å ha i bukselommen for eksempel. 800 var litt mindre og passet perfekt.

Skrevet

Jeg har 735. Hadde en 800 før som jeg byttet ut nå. Jeg synes Windowstelefon er supert. Jeg bruker forøvrig Windows 8 på jobb også, så jeg er vant til det.

 

Telefonen har god batterikapasitet og god skjerm. Det eneste jeg ikke synes er helt topp er størrelsen. 735 er akkurat litt for stor til å ha i bukselommen for eksempel. 800 var litt mindre og passet perfekt.

Tusen takk for svar:)

Godt mulig det blir en sånn da:)

 

Anonymous poster hash: 1b987...2f8

Skrevet

Jeg kjøpte 630 til sønnen min og han syntes den var litt vanskelig å bruke i begynnelsen. Det jeg reagerte på var at det er lite minne på den ellers en super tlf. ( sønnen min har endel spill på tlfen sin)

 

Anonymous poster hash: 21dcf...72d

Skrevet

Jeg kjøpte 630 til sønnen min og han syntes den var litt vanskelig å bruke i begynnelsen. Det jeg reagerte på var at det er lite minne på den ellers en super tlf. ( sønnen min har endel spill på tlfen sin)

 

Anonymous poster hash: 21dcf...72d

Tenkte faktisk å kjøpe den til jentene mine også. Men ang minne, det går vel ann å sette inn minnekort?

 

Anonymous poster hash: 1b987...2f8

Skrevet

 

Jeg kjøpte 630 til sønnen min og han syntes den var litt vanskelig å bruke i begynnelsen. Det jeg reagerte på var at det er lite minne på den ellers en super tlf. ( sønnen min har endel spill på tlfen sin)

 

Anonymous poster hash: 21dcf...72d

Tenkte faktisk å kjøpe den til jentene mine også. Men ang minne, det går vel ann å sette inn minnekort?

 

Anonymous poster hash: 1b987...2f8

Jeg vil annta at det er mulig, jeg gå gullet beskjed om å slette noen av spillene i stedet da jeg mener at han ikke kan spille aktivt på 30 spill samtidig.

 

Anonymous poster hash: 21dcf...72d

Skrevet

 

Jeg kjøpte 630 til sønnen min og han syntes den var litt vanskelig å bruke i begynnelsen. Det jeg reagerte på var at det er lite minne på den ellers en super tlf. ( sønnen min har endel spill på tlfen sin)Anonymous poster hash: 21dcf...72d

Tenkte faktisk å kjøpe den til jentene mine også. Men ang minne, det går vel ann å sette inn minnekort? Anonymous poster hash: 1b987...2f8

Det går fint å sette inn minnekort på 735 i hvert fall. Jeg har ikke gjort det ennå, men jeg skal. Må bare få somlet meg til å kjøpe minnekort... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...