Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg skal inn til intervju/samtale (hun kalte det samtale) i morgen, og kjenner jeg er nervøs. Hadde mer eller mindre et intervju over tlf, så jeg vet ikke helt hva mer hun vil prate om, og da er jeg redd for å bli tatt litt på senga. Så jeg må forberede meg godt! Hva ser dere på som god leder? Hvordan motivere sine ansatte på best mulig måte? Hva blir du motivert av? Det er en butikksjefstilling.. Anonymous poster hash: 911fa...7b3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Er ikke uvanlig å telefonintervjue på forhånd. Dette er jo for å slippe en hel haug med uaktuelle søkere på intervju. Du blir motivert av resultater (fortell om resultater du har oppnådd)Du kan motivere dine ansatte ved å gi dem et lite innsyn i hvordan butikkdriften faktisk fungerer, vise dem tall, vise dem resultatene osv. En god leder, en som vet hvordan det er å være på gulvet! En som har respekt for de ansatte, lytter, ikke minst gir gode og klare beskjeder, og god opplæring. Anonymous poster hash: a246a...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå