Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 hvor ofte renser dere varmtvannstanken? Har aldri visst det bør gjøres Mannen gjorde det i dag, og er visst et par år siden sist.. Så hvor ofte tømmer dere gørr ut fra bunnen? Finner ikke info på nettet om akkurat dette Anonymous poster hash: ad221...4b3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Æh... aldri tror jeg? :S Anonymous poster hash: aab72...115
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Har aldri gjort det, men så har jeg heller aldri hatt ansvaret for en varmtvannstank før nå i år heller. Visste ikke at man burde gjøre det heller, for såvidt, men det høres jo innlysende ut nå når du sier det. Vi byttet ut tanken vår nå når vi flyttet inn, så får finne ut hvor ofte dette må gjøres skjønner jeg. Anonymous poster hash: 830f7...408
Marriet Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 visste jeg ingenting om at man burde! Nå har jeg flytta såpass ofte de siste årene, aldri bodd mer enn ett og et halvt år på samme sted, men likevel er jo ikke sikkert forrigemann gjorde det så ofte heller. Takk for tipset! Hvordan gjør man det?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Det er en egen ventil nederst på tanken. Og der kobler mannen en hageslange på(kan bruke Gardena-kobling til og med) og fører vannet i sluken. Kan bruke bøtte også. Vannet er kjempevarmt, så man må være forsiktig! Ikke åpne ventilen uten slange!! Og så må man tømme til vannet er klart. Kan være tykt gørr som kommer Litt heslig å vite at man dusjer med mye gørr nedi der Man svelger jo ufrivillig vann innimellom, og ungene bader. Det er visst avfall fra mineraler og annet som havner nedi der Godt det var flere som lærte noe nytt! Aldri for gammel Anonymous poster hash: ad221...4b3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Deg har jeg aldri hørt om. Hvor har manne din dette fra? Anonymous poster hash: f060a...779
Marriet Skrevet 23. oktober 2014 #7 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg googla gås litt og på fossendeliv.com står det hvordan og hvorfor så smart!
Øyne som ser!! Skrevet 23. oktober 2014 #8 Skrevet 23. oktober 2014 Har heldigvis ikke varmtvannstank.
MTF Skrevet 23. oktober 2014 #9 Skrevet 23. oktober 2014 Aldri visst! Takk for opplysningen Nå har vi nettopp flyttet inn i nybygget hus, så trenger heldigvis ikke tenke på deg sånn med en gang
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #10 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg googla gås litt og på fossendeliv.com står det hvordan og hvorfor så smart! Fossendeliv tror jeg er en Google-oversatt side. Det at det fins "oppskrift" på hvordan gjøre dette betyr ikke at det må gjøres. spesielt Ikke på gjevnlig basis av andre enn de som skal skifte ut tanken. Vannkvaliteten vil også ha noe å si, så det er ikke utenkelig at dette er mer aktuelt i andre land enn Norge der vannet er hardere. Anonymous poster hash: f060a...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå