Gå til innhold

Brudekjole: Hva synes dere om denne:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt gammeldags, men eller fin :-)

Anonymous poster hash: 8f5bf...e40
Skrevet

Fin hvis du er litt overvektig. Syntes det er forferdelig stygt med store damer i f.eks stroppeløs.

Og NEI jeg er ikke slank selv  :laugh:

Anonymous poster hash: de9c3...eda
Skrevet

Jeg tror det var derfor jeg falt for den :)

Anonymous poster hash: 5b242...e1c

Skrevet

Du spør, så jeg svarer. Den var ikke pen. Den så billig ut, så jeg måtte se på prisen, og det var den. Når de ikke klarer å få den pen på modellen, har jeg lite håp for kjolen på andre.

Beklager.

Anonymous poster hash: 23353...4d9

Skrevet

Jeg tror det var derfor jeg falt for den :)

At den var litt gammeldags. Jeg har store pupper og det blir vel mye av det gode i stroppeløs kjole. Jeg vil ikke se billig ut.

Skrevet

Den var ikke pen

Anonymous poster hash: 675bc...266

Skrevet

Dere som ikke likte den, kan dere dele link til brudekjoler som ikke er stroppeløse, for utringet eller ermløse. Jeg har ikke lyst til å vise masse pupp i bryllupet.

Skrevet

Likte formen, og tror den kan passe utmerket til formfulle damer. MEN...blondene ser billig ut, og vesten henger på modellen, særlig på armene er den ikke ettersittende. Som flere sider, denne kan ende opp med å se lite pen ut på :(

Ville heller funnet et svært lik kjole hos en annen leverandør eller tatt med blide til sydame/brudebutikk og bedt dem finne/sy tilsvarende.

Gratulerer med bryllup :)

Anonymous poster hash: 78401...856
Skrevet

Så på den på PC nå. Den ser frynsete ut. Jeg liker fasongen, men denne kjolen kommer jeg ikke til å kjøpe.

Skrevet

Synes ikke den satt så godt over bysten til modellen, men kjolen var veldig fin i seg selv :) Jeg liker den klassiske stilen veldig godt.

Anonymous poster hash: a9b1c...7f4

Skrevet

Jeg syntes nå kjolen var fin jeg. Den var riktig nok ikke tilpassrt modellen, men når man får den tilpasset tror jeg den blir veldig fin!

Skrevet

Syns den var litt for vid og formløs i overdelen. Mulig den bare ikke passet modellen.

Gjest flykræsj
Skrevet

Den så formløs ut synes jeg. Liker også klassisk med blonder, men da må det gjøres mer elegant enn dette.

Skrevet

Kjolen fra lilly.dk var rålekker!!!

Anonymous poster hash: 811a9...d41

Skrevet

Nei, den var ikke fin.

Likte ikke blondene, og ikke kjolen heller egentlig. Jeg liker egentlig den enkle stilen på brudekjoler, men denne ble kjedelig på en måte.

Jeg er en str 42 med stor byste selv og liker ikke stroppeløs, jeg ville hatt en kjole med skikkelige stropper over skuldrene.

Anonymous poster hash: abcc5...d69
Skrevet

Hun som delte de tre linkene, for noen nydelige kjoler!!

Anonymous poster hash: 58cd2...c16

Skrevet

Tusen takk for svar og linker :)

Skrevet

Så hyggelig at flere likte kjolene :)

Jeg håper du finner en du virkelig liker HI. Ta deg god til og finn akkurat den som passer deg.

Anonymous poster hash: f0bef...5bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...