Gå til innhold

Har dere mange bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv to svarte, to dongeribukser og en lys og en mørk grå bukse + noen treningsbukser.

Anonymous poster hash: bde9d...b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to jeans, en tights, en treningstights og to kosebukser. Lite, jeg vet. Pga dårlig råd fordi vi er studenter prioriterer vi barna.

Anonymous poster hash: bbd3c...d42

Skrevet

ca 10 hverdagsbukser og 4 treningsbukser

Anonymous poster hash: f9d8a...1aa
Skrevet

Flere?

Anonymous poster hash: bde9d...b91

Skrevet

Har kun 2 som passer nå som ikke passet for noen uker siden :P De andre kan jeg få 3 ben nedi :P Skal kjøpe fler når jeg er ferdig med å gå ned i vekt :)

Skrevet

14 stk. Og da kommer treningsbukser og kosebukser i tillegg. Kjøper altfor mye bukser, mangler gensere og topper 😏

Anonymous poster hash: 4043d...054

Skrevet

Tre vanlige bukser fem tights og fire joggebukser

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Aner ikke. Har 4 eller 5 gå-på-jobb bukser, en haug tightser, 5 eller 6 kosebukser fra cubus som og brukes ute blant foLK på sommeren og ca 15 som ikke passer enda

Skrevet

10 bukser+ To joggebukser og 4 treningstights. Rydder i skapet i går :P

Skrevet

Har nettopp vært på storbyferie og kjøpt fire nye bukser. Trengte det, for jeg hadde egentlig bare to bukser som passet etter å ha gått en del ned i vekt i det siste.

Skrevet

Sikkert 20-25 bukser. Halvparten jeans og resten diverse stoffbukser. Noen pene, andre vanlige svarte slim bukser. I tillegg har jeg treningsbukser.

Skrevet

3 kosebukser, 1 treningsbukse, 2 vanlige bukser. Kjøper sånn 1 bukse i året kanskje.

Anonymous poster hash: c1110...59b

Skrevet

Har to jeans, og seks joggebukser.

Anonymous poster hash: be756...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...