Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Idag da jeg sto på kjøkkenet å stablet service i oppvaskmaskinen, så jeg to jenter i vinduet som var ca. 7/8 år som gikk tur med en liten pomeranian. De sparket hunden i rumpa med foten sin, først ene jenta så den andre. Og det var ikke en liten dytt heller, så det fikk det til å koke for meg. Jeg åpnet vinduet å sa " dere må ikke sparke et lite dyr, det er slemt og dere bør skamme dere ". De bare smilte til hverandre å gikk opp veien. Jeg ble irritert i lang tid etterpå og tenkte hva hvis moren deres kom innom, da skulle jeg si det som det er. Synes dere at jeg overreagerte? Har også opplevd at unge jenter kom på døren min og lurt på om de kunne gå tur med hunden min. Etter denne episoden så kan de bare glemme det. At barn kan være så slemme. Anonymous poster hash: b7e5d...9c2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Nei, du overreagerte ikke. Det er ikke greit å sparke dyr, uansett hvor små barn som gjør det. Anonymous poster hash: aa6b2...443
MissYou Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Fy flate, det var slemt gjort ja!!! Syns IKKE at du overreagerte i det hele tatt, tøft av deg å si ifra, tommelen opp! Hadde det vært meg hadde jeg gått ut å skjelt dem ut, for sånn kan man ikke oppføre seg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Du overreagerer ikke i det hele tatt. Hvis du vet hvem foreldrene er, så synes jeg du skal si i fra Anonymous poster hash: 50600...d8f
Stripete genser Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Hvis du vet hvem foreldrene er bør (skal) du informere!
lille_my:) Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Idag da jeg sto på kjøkkenet å stablet service i oppvaskmaskinen, så jeg to jenter i vinduet som var ca. 7/8 år som gikk tur med en liten pomeranian. De sparket hunden i rumpa med foten sin, først ene jenta så den andre. Og det var ikke en liten dytt heller, så det fikk det til å koke for meg. Jeg åpnet vinduet å sa " dere må ikke sparke et lite dyr, det er slemt og dere bør skamme dere ". De bare smilte til hverandre å gikk opp veien. Jeg ble irritert i lang tid etterpå og tenkte hva hvis moren deres kom innom, da skulle jeg si det som det er. Synes dere at jeg overreagerte? Har også opplevd at unge jenter kom på døren min og lurt på om de kunne gå tur med hunden min. Etter denne episoden så kan de bare glemme det. At barn kan være så slemme. Anonymous poster hash: b7e5d...9c2 du gjorde det eneste riktige! det som erfarlig i et samfunn er likegyldighet!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Takk dere. Jeg vet dessverre ikke hvem foreldrene er, hadde jeg visst det hadde jeg dratt til dem og sagt ifra. Burde egentlig gått etter jentene, men det hadde kanskje blitt litt for mye. Men men..da overreagerte jeg ikke ihvertfall da. Anonymous poster hash: b7e5d...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå