Gå til innhold

redd for hva bf klarer å ødelegge for meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Valgte å skille meg fra bf for to år siden fordi han hadde rotet til økonomien min bak min rygg.

Jeg fikk angst for regninger og alt når jeg fant ut hvor ille ting var.

Når jeg fikk kommet meg vekk fra bf så opprettet jeg avtale giro på alt for å slippe å betale dette for hånd og da viste jeg at det ble betalt. Tok meg lang tid og klare å lette humøret. Dette er noe jeg har måttet få hjelp til av mamma for å klare meg gjennom.

Har avtale med alle jeg betaler noe hos om å ringe meg om de ikke får trekt. Ikke skjedd enda.

Bf virker som går inn for å ødelegge meg. Betaler ikke bidrag og prøver enda og tegne ting i mitt navn.

Jeg har pratet med politiet og de Gjør lite med dette.

Trenger noen råd her. Har ikke råd til advokat.

Anonymous poster hash: 28a07...559

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva det er du er redd han skal gjøre. 

Hvis han svindler folk med å gi opp feil navn (ditt navn) når han bestiller varer, blir det en sak mellom kreditor og ham. Du er ikke betalingspliktig. Og som du sa, i tillegg vil han bli anmeldt.

Politiet ser alvorlig på svindel og identitetstyveri, men det er et vannvittig byråkrati, og ting tar tid.

Følelsen av å sitte igjen med gjeld, kjenner jeg. Det er sure penger, men det forsvinner til slutt. Og da er det bare veien oppover igjen :)

Anonymous poster hash: afad4...7a8
Skrevet

I forhold til bidrag, kontakt Nav og la det gå via dem. Så slipper du å måtte mase på det. De kan også gå inn og trekke fra lønnen hans om han ikke vil betale frivillig.

I forhold til å få gjeld som han tar opp; be om frivillig sperring av kreditt. Se også her for andre tips:

https://idtyveri.info/min-id-er-misbrukt/

Lykke til. Bra du har kommet deg ut og tatt grep. Håper også han får hjelp.

Anonymous poster hash: 2ab96...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...