Gå til innhold

Constance Eloquoise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det høres så pent ut. Men er redd folk ikke klarer uttale Eloquoise. Så hva syns dere? Constance Eloquoise eller Constance Michelle?

Anonymous poster hash: b6752...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fint navn til en rasekatt. Gjerne en sånn stygg perser.

Anonymous poster hash: 516c2...9e9

Skrevet

Jeg veit ikke hva jeg skal si.. Litt målløs. Bare vær så grei å tenk over at dette er et navn som skal følge datteren din livet ut! Ikke bare når hun er søt liten baby som slipper å uttale sitt eget navn. Hun kommer jo ikke til å kunne skrive sitt eget navn før hun begynner på ungdomsskolen.. Men det siste navnet du skrev er iallefall mye bedre enn det første, da det andre navnet faktisk er et navn og ikke et fancy dyrt merkenavn for en hudkrem med diamanter i.

Anonymous poster hash: f8021...411

Skrevet

Tuller du? Stakkars jente!

Langt, tungt og vanskelig navn som hun vil måtte stave, forklare og uttale i det uendelige. Forresten ser det ut som hun heter Konstanke slik du staver det. Regner med du mener Konstanse? Skriv det nå i hvert fall slik det uttales, og dropp dobbelnavn når det ene navnet er såpass langt og tungt...

Anonymous poster hash: 955f0...30e

Skrevet

Jeg veit ikke hva jeg skal si.. Litt målløs. Bare vær så grei å tenk over at dette er et navn som skal følge datteren din livet ut! Ikke bare når hun er søt liten baby som slipper å uttale sitt eget navn. Hun kommer jo ikke til å kunne skrive sitt eget navn før hun begynner på ungdomsskolen.. Men det siste navnet du skrev er iallefall mye bedre enn det første, da det andre navnet faktisk er et navn og ikke et fancy dyrt merkenavn for en hudkrem med diamanter i.

Constance er faktisk et vanlig navn. Men det skrives vel ofte Konstanse

Ikke kall barnet ditt Eloquoise, det er altfor spesielt. Hvordan uttaler man det hi? michelle liker heg ikke. Jeg ville ha kalt jenta for Konstanse

Anonymous poster hash: 9a8ca...f1d

Skrevet

Constance er faktisk et vanlig navn. Men det skrives vel ofte Konstanse

Ikke kall barnet ditt Eloquoise, det er altfor spesielt. Hvordan uttaler man det hi? michelle liker heg ikke. Jeg ville ha kalt jenta for Konstanse

Glemte å si at hvis du skriver Konstanse med c'er så blir navnet helt feil

Skrevet

HVA???

Du kaller ikke ungen din Constance Eloquoise. Konstanse kan gå, selv om det ikke er særlig pent, men ELOQUOUISE??? NEI NEI NEI!!!

Var det du som lagde tråden om Savannah Star? For det er nesten bedre enn Constance Eloquoise…

Anonymous poster hash: f7458...913

Skrevet

Incontinencia Fantastiscana synes jeg er penere. Og lettere å uttale. Gå for det.

Skrevet

Incontinencia Fantastiscana synes jeg er penere. Og lettere å uttale. Gå for det.

Incontinencia var jo faktisk litt pent :) Tror du det er lettere å uttale enn Eloquoise? Men jeg står fortsatt mellom Eloquoise og Michelle som mellomnavn :)

Skrevet

Incontinencia var jo faktisk litt pent :) Tror du det er lettere å uttale enn Eloquoise? Men jeg står fortsatt mellom Eloquoise og Michelle som mellomnavn :)

Du kødder?! Hahaha!

Anonymous poster hash: 37660...693

Skrevet

Og etternavnet? Hansen? Olsen? Eller kanskje Kårsteindatter-Jensen?

HAHAHA, dette MÅÅÅ bare være en tulletråd😂😂😂

Anonymous poster hash: 32586...6fc

Skrevet

For meg er ikke Constance et norsk navn Jeg kjenner en Constance (fransk) og liker godt navnet.

Anonymous poster hash: 167d6...413

Skrevet

Hvordan uttales det da? Har hørt Elouise, men aldri Eloquise. Ello-kvise?

Anonymous poster hash: fbb44...0d1

Skrevet

Jeg har selv spurt anngående navnevalg her, og fått drittsvar.

Lesson learned? Ikke spør her!

Velg det navnet du selv liker.

Skrevet

Jeg har selv spurt anngående navnevalg her, og fått drittsvar.

Lesson learned? Ikke spør her!

Velg det navnet du selv liker.

Dette handler om å ta samfunnsansvar for et fremtidig mobbeoffer. Ikke kall ungen din Chlamydia Viktualia hvis du ønsker at hun skal ha en enkel og smertefri oppvekst. Skjønner?

Skrevet

Konstanse er smellvakkert. Med k. :)

Skrevet

Støtter det med perser

Anonymous poster hash: cae1f...10c

Gjest Antarctica
Skrevet

Tipper det må leses Elo-kwaaaas. Hvis det er litt sånn franskinspirert.

Skrevet

Ungen blir pent nødt til å leve opp til den eneste mulige tolkninga av mellomnavnet sitt om hun skal overleve.

Skrevet

Dette var faktisk det medt tragiske navnet jeg har sett, og føler jeg har sett mange.

Er uten ord..

Her lukter det unge mødre... Ei med minus i iq...

Anonymous poster hash: 4b0a4...4ad

Skrevet

Jeg liker Constanse/Konstanse, men det må stå alene, ikke dobbeltnavn! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...