Gå til innhold

Noen kommer til å angre

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tatoveringerme de tat som 18-åringer. Denne tatoveringen er den dummeste moten vi har hatt. Tragisk.

Anonymous poster hash: 61d84...2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke snakk. Sitter med en latterlig tattis som det ser ut som jeg har tegnet selv. Dekker meg til for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 797e1...bf7

Skrevet

Mye kommer vel ann på hva de tok som 18 åringer? Folk har da tatooert seg i årtider, og er vel inget nytt fenomen.

Skrevet

Tok en som 18-åring og en som 20-åring. Elsker begge to fortsatt <3 

Men jeg holdt meg unna tramp stamp og tribal hypet da, så kanskje derfor. Valgte motiver jeg liker og som betyr noe for meg. 

Anonymous poster hash: ea578...836
Skrevet

Tatoveringer er vel ikke akkurat en motegreie, folk har tatovert seg i hundrevis av år (tusenvis?).

Men at en del kommer til å angre og at mange angrer på en eller flere tatoveringer sikkert:-) Jeg syntes det kan være fint jeg da, har en bitteliten en selv og kunne tenke meg en til ett eller annet sted.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg har 26 tatoveringer og føler ingen anger, heller ikke på de jeg tok når jeg var 19 (tok min første da) :)

Skrevet

ikke helt enig...

jeg hadde angret, for jeg kjenner meg selv såpass godt. men tror ikke alle angrer. det spørs på type og personlighet. 

jeg angrer på mye i livet, men å angre på en tattovering er relativt uskyldig. finner altfor mye nnet å angre på enn det.

Anonymous poster hash: 1826f...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...