Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 kan man ta ut sammenhengende i en IA-bedrift? Anonymous poster hash: dbb96...4aa
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 7 Anonymous poster hash: 0ab13...1d2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 8 Anonymous poster hash: 22a58...0ea
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 8 Anonymous poster hash: 22a58...0ea Ja, for svarte! Det er 8 som er rett. Jeg roter her. Her er en link om egenmeldinger i IA-bedrift: http://www.infotjenester.no/kompetanse/personal/2014/2/dette-maa-du-vite-om-egenmelding/ Anonymous poster hash: 0ab13...1d2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Husk at lørdag og søndag og teller med, hvis du er syk både på fredag og mandag Anonymous poster hash: 9d637...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå