Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Anonymous poster hash: a1f15...8e8
Gjest Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Penger Ull undertøy Ull sokker Klær som jeg vet faller i smak
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg liker ikke å kjøpe klær til jul og bursdag. Klær er liksom noe han får etter behov... Hi Anonymous poster hash: a1f15...8e8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Ipad Ny alpinbukse 1 bok 5000 brikker puzzlespill Anonymous poster hash: 662aa...f86
Gjest lillehi Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet😃
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Iphone 5s Han har bare hatt div. arvede telefoner til nå, og iphone har stått på toppen av ønskelisten i flere år. Jeg mener det er tullete med så dyre telefoner til barn, de trenger ikke gå med en hel datamaskin i lomma, men nå begynner han å bli stor gutt og jeg synes han fortjener å få ønsket sitt oppfylt i år. Anonymous poster hash: 23bd6...07e
Tusselinemor Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet😃 Digger standarden din! Godt å høre at det ikke bare er meg :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #9 Skrevet 22. oktober 2014 Hun skal konfirmeres til neste år, så hun får hovedsakelig bunadssølv, men skal se om jeg finner en liten ting ved siden av Anonymous poster hash: afc05...e20
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #10 Skrevet 22. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet😃 Min 13-åring ønsker seg camelbak-flaske med nAvnet sitt på, så det har jeg bestilt (barerips.no). Det blir julegaven fra oldemor da. Anonymous poster hash: 23bd6...07e
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #11 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg aner virkelig ikke hva han skal få... Han har mobil og han har ipad... Hi Anonymous poster hash: a1f15...8e8
Gjest lillehi Skrevet 22. oktober 2014 #12 Skrevet 22. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet😃Min 13-åring ønsker seg camelbak-flaske med nAvnet sitt på, så det har jeg bestilt (barerips.no). Det blir julegaven fra oldemor da. Anonymous poster hash: 23bd6...07e Skal sjekkes ut😃
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #13 Skrevet 22. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet Har hun ingen ønsker selv da? Anonymous poster hash: 0e9c1...d3b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #14 Skrevet 22. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet😃 Skal du bruke så mye penger på ditt eget barn....? Husk at i januar kommer det regninger. Ville gått ned til 100 - lappen. Du vet, oss gjerrige imellom Anonymous poster hash: 662aa...f86
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #15 Skrevet 22. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet😃Skal du bruke så mye penger på ditt eget barn....? Husk at i januar kommer det regninger. Ville gått ned til 100 - lappen. Du vet, oss gjerrige imellom Anonymous poster hash: 662aa...f86 Hun er ikke gjerrig, men veldig veldig fattig. Føltes det godt å være spydig? Anonymous poster hash: bdac1...cb1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #16 Skrevet 22. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet😃 Skal du bruke så mye penger på ditt eget barn....? Husk at i januar kommer det regninger. Ville gått ned til 100 - lappen. Du vet, oss gjerrige imellom Den kommentaren kunne du har spart deg, virkelig! Hva vet du om denne personen sitt liv, kanskje er det en grunn til akkurat denne summen? Anonymous poster hash: 6c909...21b
Gjest lillehi Skrevet 22. oktober 2014 #17 Skrevet 22. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet Har hun ingen ønsker selv da? Anonymous poster hash: 0e9c1...d3b Jo hun ønsker seg selvfølgelig iPad som mange andre på sin alder og ny mobil. Men det har jeg ingen mulighet til å oppfylle. Ønsker seg også klær, men det får hun nå før jul. Så hadde lyst å finne på noe som var litt kjekt for henne å få😃
Gjest lillehi Skrevet 22. oktober 2014 #18 Skrevet 22. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet😃Skal du bruke så mye penger på ditt eget barn....? Husk at i januar kommer det regninger. Ville gått ned til 100 - lappen. Du vet, oss gjerrige imellom Anonymous poster hash: 662aa...f86 Vet du hva? Det der gidder jeg ikke å kommentere en gang. Hvis du ikke har noen forslag til meg, eller noe konstruktivt å komme med, så klapp igjen!!!
Monica Skrevet 22. oktober 2014 #19 Skrevet 22. oktober 2014 Her får hun 1000 kr, dette fordi vi skal feire jul i en storby, med familien. Da er det veldig fint å få penger og shoppe for.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #20 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg har nieser på den alderen, på ønskelista deres står blant annet: Gavekort på Glitter eller Accessorize (Eller noe fra de to butikkene) Fine ting fra Søstrene Grene (hobbyting; fint papir; pensel og akvarellblokk og farger; pynt) Fine ting til rommet deres fra Tiger (TGR) Anonymous poster hash: d8d85...ec7
Gjest lillehi Skrevet 23. oktober 2014 #21 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har nieser på den alderen, på ønskelista deres står blant annet: Gavekort på Glitter eller Accessorize (Eller noe fra de to butikkene) Fine ting fra Søstrene Grene (hobbyting; fint papir; pensel og akvarellblokk og farger; pynt) Fine ting til rommet deres fra Tiger (TGR) Anonymous poster hash: d8d85...ec7 Takk for gode tips😃
skyblue Skrevet 23. oktober 2014 #22 Skrevet 23. oktober 2014 Han ønsker seg keyboard, stativ til mikrofonen, hårprodukter, iTuneskort, sengklær,
geitemarken Skrevet 23. oktober 2014 #23 Skrevet 23. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet😃 Vår 15 åring og en niese på samme alder ønsker seg et skilt på rommet med noen kloke ord på som de kan lese før de legger seg og se på før de står opp. Sjekk ut multitrend. Kanskje du får noen gode idéer der som du kan lage selv. Da blir det en personlig og fin gave
Gjest lillehi Skrevet 23. oktober 2014 #24 Skrevet 23. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet😃Vår 15 åring og en niese på samme alder ønsker seg et skilt på rommet med noen kloke ord på som de kan lese før de legger seg og se på før de står opp.Sjekk ut multitrend. Kanskje du får noen gode idéer der som du kan lage selv. Da blir det en personlig og fin gave 😃
Gjest lillehi Skrevet 24. oktober 2014 #25 Skrevet 24. oktober 2014 Aner ikke! Så hvis noen har et lurt tips til noe til 2-300kr så mottas det med takk! Hun fikk gavekort til kino til bursdagen, og selv om det var kjempepopulært har jeg lyst til å finne på noe annet😃Vår 15 åring og en niese på samme alder ønsker seg et skilt på rommet med noen kloke ord på som de kan lese før de legger seg og se på før de står opp.Sjekk ut multitrend. Kanskje du får noen gode idéer der som du kan lage selv. Da blir det en personlig og fin gave Tusen takk for det tipset😃 nå har jeg kjøpt et fint skilt som blir julegave iår. Dette hadde jeg aldri funnet på selv, så nå har du gjort en god gjerning👍😉 ha en god dag💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå