Gå til innhold

Hvordan kan jeg gå ned 2 kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å gå ned 2-3 kg. Starter i morgen. Blir jogg og intervalltrening hver dag fremover.

Veier 58 kg nå.

Tips?

Ønsker rask nedgang🙈

Anonymous poster hash: ec397...707

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det er så lite kan du enkelt spise mindre kalorier enn du trenger.

Spis mindre mat og tren mer. Kroppen har ikke vondt av å gå i kaloriunderskudd en måneds tid.

Anonymous poster hash: dfeae...403

Skrevet

Juicekur eller en eller annen sprø diett. Det bør ikke ta mange dagene. Juster på kostholdet ditt (grønt og grovt) og tren regelmessig etterpå for å bli der.

Skrevet

Spørs om du vil bli der eller om det er snakk om for en kort periode.

Vil du bli der - spis som før, men litt magrere og tren litt mer.

Anonymous poster hash: bc049...d45
Skrevet

Jeg går ned 2 kg i uken, men har kuttet masse ( kjøtt,brød og all gjærbaks,sukker,snadder,sjokolade), ønsker å gå ned 4 kg till på kort tid (under 2 uker). Trener lett ( gå tur 1 time hver dag).

Spiser knekkebrød med ost,egg og agurk til frokost

Salat til lunsj

Fisk med salat eller pasta med ost/pesto eller fruktsalat til middag.

Om jeg er sulten etter mat så spiser jeg grønnsaker eller frukt.

Det virker på meg og jeg er fornøyd. Vet ikke om den dietten er noe for deg. Spørs hvor mye vil du anstrenge deg ? Eller hva du kan ikke leve uten. 

Anonymous poster hash: 4998b...a02
Skrevet

Trenger å gå ned 2-3 kg. Starter i morgen. Blir jogg og intervalltrening hver dag fremover.

Veier 58 kg nå.

Tips?

Ønsker rask nedgang🙈

Anonymous poster hash: ec397...707

Slutt og spis :)

Anonymous poster hash: c3203...f71

Skrevet

Ta deg en tur på do.

Anonymous poster hash: 3e06f...695

Skrevet

Jeg har jobba vettet av meg de siste par ukene og det er en supereffektivt slankekur.

Metoden er: Jobb veldig lange dager, ikke ha tid til spising og løp fra ting til ting hele dagen. Når du kommer hjem etter at resten av familien har spist middag så overkompenser for at du ser ungene alt for lite for tiden med å herje rundt og leke veldig aktivt og fysisk (her er det et par veldig energiske gutter som hjelper med denne treningskomponenten av dietten) og så jobber du til du stuper etter at de har lagt seg.

Ikke noe problem å gå ned 4-5kg på to uker med denne metoden...

Når du går tilbake til normalt liv etter noen uker kan du bruke noe av overtidspengene til å kjøpe nye klær som er 2 str mindre enn de var før alt ble galskap.

Anonymous poster hash: 1ae7b...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...