Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Som står på sitt med helt urimelige krav. Hvilken teknikker kan jeg bruke for å få han på " lag".? Har forstått at man IKKE skal gå til krig. Anonymous poster hash: 349b2...fc2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Er du virkelig sikker på at du ønsker å få ham "på lag"? Hvis personen ikke har selvinnsikt og ønsker å tilpasse seg andre, så risikerer du å slite deg ut. Tenk deg godt om, ev. skaff dere hjelp. Anonymous poster hash: 2164a...550
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Ja i denne sammenhengen må jeg ha han på lag. Ellers går det ut over meg selv desverre. Anonymous poster hash: 349b2...fc2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Ja i denne sammenhengen må jeg ha han på lag. Ellers går det ut over meg selv desverre. Anonymous poster hash: 349b2...fc2 Jeg har ikke noen gode råd, men anbefaler deg å fortelle litt mer, da kan folk kanskje lettere gi deg råd. Vanskelig å gi så veldig generelle råd. Anonymous poster hash: 2164a...550
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 En narsissist er avhengig av utvendige bekreftelser for å føle selvverd. Dersom du er hovedkilden hans, kan du bruke det. Belønn ønkset adferd med smiger, og uønsket adferd med total ignorering (ingen negativ oppmerksomhet en gang da det nesten er jevngodt med positiv oppmerksomhet). Om dette er en tidligere samboer el, kan det være et farlig spill... Du bør egentlig kutte all kontakt dersom dere ikke har felles barn, evt kutte kontakten til et minimum. Vær gjerne mer konkret med hva det gjelder. Kan hende vi deler erfaringer Anonymous poster hash: ee3b6...aad
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Ikke lyst å utgi for mye, da kjenner nok flere meg igjen. Men har en viktig avtale som han må gå med på, da vi tidligere var samboere ( har klart å komme meg fri fra han!) Denne avtalen er det siste han har for å gjøre livet surt for meg. Dvs jeg kan tape maaasse penger om han ikke går med. Anonymous poster hash: 349b2...fc2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Ikke lyst å utgi for mye, da kjenner nok flere meg igjen. Men har en viktig avtale som han må gå med på, da vi tidligere var samboere ( har klart å komme meg fri fra han!) Denne avtalen er det siste han har for å gjøre livet surt for meg. Dvs jeg kan tape maaasse penger om han ikke går med. Anonymous poster hash: 349b2...fc2 Om det var du som gikk fra ham, kan du forsøke å nøre opp under et håp. Dersom han tror han vil oppnå noe (vinne tilbake forholdet) med å være grei, kan det hende du får ham med. Det er nok dessverre fåfengt å appelere til fornuft, rasjonalitet, samvittighet og rettferdighet. Men som sagt, det er et farlig spill, du risikerer å måtte møte et voldsomt raseri etterpå... Anonymous poster hash: ee3b6...aad
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Ja jeg vet...... Han er i det laget nå. Er vel ingen håp for meg:( Anonymous poster hash: 349b2...fc2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #9 Skrevet 22. oktober 2014 Ja jeg vet...... Han er i det laget nå. Er vel ingen håp for meg:( Anonymous poster hash: 349b2...fc2 Hva med smiger, og "kan vi ikke være venner"? Alternativt kan du akseptere tapet, og se på det som en grei pris for å bli kvitt ham? Hvor mye er det snakk om? Anonymous poster hash: ee3b6...aad
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #10 Skrevet 22. oktober 2014 Kan bli opp til noen hundre tusen. Så tapet er stort for meg og barna.Desverre:( Anonymous poster hash: 349b2...fc2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #11 Skrevet 22. oktober 2014 Kan bli opp til noen hundre tusen. Så tapet er stort for meg og barna.Desverre:( Anonymous poster hash: 349b2...fc2 Har du bodd i hans hus og bidratt indirekte ved å dekke forbruksutgifter, eller noe sånn? Barnefordelingssak? Anonymous poster hash: ee3b6...aad
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #12 Skrevet 22. oktober 2014 Vi eier tilsammen et hus som skal selges. Han nekter på bud vi har fått. Vil ha masse mer.... det sier seg selv at man ikke kan kreve mer en taksten... derfor blir salget trukket. Har kjøpt meg nytt og må ha med meg egenkapitalen. Blir tvangssalg om han nekter. Anonymous poster hash: 349b2...fc2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #13 Skrevet 22. oktober 2014 Vi eier tilsammen et hus som skal selges. Han nekter på bud vi har fått. Vil ha masse mer.... det sier seg selv at man ikke kan kreve mer en taksten... derfor blir salget trukket. Har kjøpt meg nytt og må ha med meg egenkapitalen. Blir tvangssalg om han nekter. Anonymous poster hash: 349b2...fc2 Har du advokat? Taper han ikke selv på å nekte? Eller er det bare det at han har glede av å ta deg med ned i fallet? Anonymous poster hash: ee3b6...aad
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #14 Skrevet 22. oktober 2014 For en idiot! Masse lykke til fra meg! F. Anonymous poster hash: 051bc...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå