Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Hvor mange julegaver har du å kjøpe? Når begynner du å handle? Jeg handlet den første julegaven her om dagen. Har julegave å handle til samboer, datter, svigermor, svigerfar, svigersøster, tre stk. besteforeldre, mamma og pappa, så kun 10 stk, pga har en permanent avtale med søsteren min og alle venninner om at vi ikke handler til hverandre Deilig å spare penger/tid/stress Anonymous poster hash: affc9...eb3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Ca 15-17 stk å kjøpe til :-) Er i full gang, kjempekoselig å handle julegaver :-) Anonymous poster hash: bea46...324
MTF Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Har handlet 10 og har 19 igjen, men vi har endel bursdager i desember da, så regner med disse Handler til mamma/pappa (+mamma har bursdag), mannen (som også har bursdag), 2 barn (en av dem har bursdag), 5 nieser/nevøer (2 av disse har bursdag), svigers (svigermor har bursdag), kusinen min, tante og onkel, min søster + mannen, et vennepar av oss + de tre barna deres og 3 venninner (en av de har bursdag)....phuuu...godt jeg har startet allerede
Optatium Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Har vel ca tjue gaver (klarte plutselig ikke tenke), og begynte i januar. Kjøpte fine håndstøpte julelys på tilbud til to stykk besteforeldre som har alt. Ellers har jeg begynt litt nå, har termin 12.11 og vil gjerne slippe å måtte ut med en gang :-P Pleier forøvrig alltid å være ferdig til 1.12, da vil jeg være med familie, bake osv. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 17, har kjøpt 2. Den viktigste og morsomste gaven er i boks, dvs den til sønnen min. Så jeg finner liksom ikke ork til å begynne på de andre kjedelige. Anonymous poster hash: df6a0...6e8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Har 18-20 gaver å kjøpe og har på et vis begynnt, for min mor hadde bursdag på fredag og fikk ny iPad som kombinert bursdags- og julegave. Hun får sikkert en liten ting til Jul, men virkelig ikke noe stort. Må begynne snart, for gavene som skal til Norge må være i hus til 1. helgen i desember, da skal mannen dra dit for å levere alt. Har nettopp flyttet og har vært mer opptatt med tømming av esker enn juleplanlegging. Anonymous poster hash: 4cd67...868
Jentebror Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Har ca 10 gaver å kjøpe, kjøpte første i juli. Kjøpt 3.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Kjøpt 2 gaver og det var i august. Blir de eneste i år. En til mannen og en til barnet vårt. Pga dårlig råd og sykdom så ble det som det ble. Anonymous poster hash: 78182...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå