Gå til innhold

Hva tenker dere om teknologien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hackingen, avhengigheten, kravet om å være tilgjengelig, alt som skal likes og deles? Mobbingen?

Jeg kjenner jeg blir redd, redd for meg selv og barna som skal vokse opp i dette!

Det er ekkelt!

Min i cloud er ikke intressant for noen, men jeg skal slette alle bilder av barn keg har der.

Andre som begynner og tenke på dette og fremtiden?

Skjønner godt at våre foreldre kanskje var redde når det kom nintendo ++ men dette blir ille!

Anonymous poster hash: 643c8...388

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske gammel men har levd med digital hverdag siden barnsben. Jeg har likevel en fornuftig holdning til teknologi mener jeg.

Clouden min er ikke aktivert, og har aldri vært. Kjedelig på et punkt, jeg kan ikke aktivere Find My Phone, men overlever.

Jeg har aldri sendt ett lettkledd bilde av meg selv til noen, ikke en gang kjæresten. Være på den sikre siden..

Jeg har krevd at barna ikke legger ut bilder på facebook før de er minst 16 år. Overholdt enda.

Jeg følger hele tiden med i nyheter. Er det en ny trend så laster jeg ned, eller googler. Sjekker ut hva som kan være aktuelt for mine barn. Lære først, da kan jeg advare barna mine.

Selvfølgelig er det mye negativt. Synes det er en uting at folk bretter ut livene sine både her og der, men velger å holde meg unna mest mulig. Jeg har ikke behov for å vite hva naboen skal ha til middag, mest opptatt av meg selv og mine. Huff, høres nesten selvopptatt ut? Men heller det enn å følge med på alle andre ;)

Anonymous poster hash: de47b...c96
Skrevet

Jeg er ganske gammel men har levd med digital hverdag siden barnsben. Jeg har likevel en fornuftig holdning til teknologi mener jeg.

Clouden min er ikke aktivert, og har aldri vært. Kjedelig på et punkt, jeg kan ikke aktivere Find My Phone, men overlever.

Jeg har aldri sendt ett lettkledd bilde av meg selv til noen, ikke en gang kjæresten. Være på den sikre siden..

Jeg har krevd at barna ikke legger ut bilder på facebook før de er minst 16 år. Overholdt enda.

Jeg følger hele tiden med i nyheter. Er det en ny trend så laster jeg ned, eller googler. Sjekker ut hva som kan være aktuelt for mine barn. Lære først, da kan jeg advare barna mine.

Selvfølgelig er det mye negativt. Synes det er en uting at folk bretter ut livene sine både her og der, men velger å holde meg unna mest mulig. Jeg har ikke behov for å vite hva naboen skal ha til middag, mest opptatt av meg selv og mine. Huff, høres nesten selvopptatt ut? Men heller det enn å følge med på alle andre ;)

Anonymous poster hash: de47b...c96

Lurt :)

Man kan jo gå over å spørre han om man må vite det :P

Jev har desverre sendt bilder i min ungdom, men ingen NAKNE med ansikt ..

Anonymous poster hash: 643c8...388

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...