Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Bf nekter å signere under på flyttemelding for sønnen vår. Han vil ikke ha meg og han vil ikke ha ungen, han var utro og fikk seg ny kjæreste før bruddet mellom oss fant sted og nå vil han altså ikke skrive under. Bare gir å være jævlig. Jeg kontakta skattekontoret og de sier jeg må stevne han for retten?! Virkelig? Vi har jo en skriftlig avtale fra megler om hvor barnet bor. Fast hos meg. Jeg trodde faktisk han hadde skrevet under og levert den flyttemeldingen for lenge siden, men det kommer altså fram ifb med rn søknad jeg har inne hos kommunen at det har han ikke gjort. Og nå sier han at det vil han ikke. Det her haster litt for mitt vedkommende.må jeg virkelig ta det her til retten??? Jeg blir gal! Anonymous poster hash: ebe38...4be
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Samme skjedde med svogeren min, der var det han som hadde ungen boende hos seg hele tiden, men mor nektet å skrive under på det. Her holdt det at pappaen fikk flere underskrifter på at barnet faktisk bodde hos han, husker ikke hvor mange "vitner" han måtte ha, men det var ihvertfall et par naboer som skrev under også skrev jeg under som familiemedlem som visste hvor barnet bodde. Når det da ble registrert fikk han dobbel barnetrygd og disse greiene. Han stevnet ihvertfall ingen for retten, det holdt å ha flere vitner på at barnet faktisk bodde hos han. Anonymous poster hash: 89990...6e7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Samme skjedde med svogeren min, der var det han som hadde ungen boende hos seg hele tiden, men mor nektet å skrive under på det. Her holdt det at pappaen fikk flere underskrifter på at barnet faktisk bodde hos han, husker ikke hvor mange "vitner" han måtte ha, men det var ihvertfall et par naboer som skrev under også skrev jeg under som familiemedlem som visste hvor barnet bodde. Når det da ble registrert fikk han dobbel barnetrygd og disse greiene. Han stevnet ihvertfall ingen for retten, det holdt å ha flere vitner på at barnet faktisk bodde hos han. Anonymous poster hash: 89990...6e7 Jeg har jo mange vitner, og denne skriftlige kontrakten fra fmvk. Skal jeg bare levere det på skattekontoret da for å bevise at han bor hos meg? Dobbel barnetrygd får jeg jo... Men nå kom det altså frem at lille ikke registrert på min adresse og aldri har vært det. Anonymous poster hash: ebe38...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå