Gå til innhold

En liten hverdagshistorie:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så stolt av førsteklassingen min her om dagen, så da må jeg jo skryte litt av henne:) Hun kom hjem for et par dager siden og fortalt at hun og bestevenninnen hadde sett at en jente fra paralellklassen satt alene ute og så lei seg ut. Jenta mi og venninnen kjente henne ikke, men gikk likevel bort til henne og spurte hva som var galt. Hun fortalte da at noen jenter ikke hadde vært greie med henne, og at hun ikke hadde noen å leke med. Datteren min sa da at hun kunne jo leke med dem, og de fikk henne med seg i leken de holdt på med. Jenta mi sa at denne andre jenta ble så glad og da ble hun også glad. Vet det ikke er en stor ting, men ble så stolt av at hun viste denne omsorgen overfor en hun ikke kjente. Tror skoledagen hadde vært lettere for mange hvis flere hadde gjort det samme som jenta mi:)

 

Anonymous poster hash: 7e07c...ec2

 

Anonymous poster hash: d2326...ec1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er når slike ting hender at man vet man har gjort noe rett på veien ;-) 

Skrevet

Så bra !!

 

Anonymous poster hash: daea7...fb7

Skrevet

Ble så stolt av førsteklassingen min her om dagen, så da må jeg jo skryte litt av henne:) Hun kom hjem for et par dager siden og fortalt at hun og bestevenninnen hadde sett at en jente fra paralellklassen satt alene ute og så lei seg ut. Jenta mi og venninnen kjente henne ikke, men gikk likevel bort til henne og spurte hva som var galt. Hun fortalte da at noen jenter ikke hadde vært greie med henne, og at hun ikke hadde noen å leke med. Datteren min sa da at hun kunne jo leke med dem, og de fikk henne med seg i leken de holdt på med. Jenta mi sa at denne andre jenta ble så glad og da ble hun også glad. Vet det ikke er en stor ting, men ble så stolt av at hun viste denne omsorgen overfor en hun ikke kjente. Tror skoledagen hadde vært lettere for mange hvis flere hadde gjort det samme som jenta mi:)

 

Anonymous poster hash: 7e07c...ec2

 

Anonymous poster hash: d2326...ec1

Men det ER jo en stor ting! Du kan være stolt med goood grunn :-) 

 

Anonymous poster hash: 97a4d...a74

Skrevet

Kjempesøtt! Gi masse skryt til jenta di.



Anonymous poster hash: c9145...9cd
Skrevet

 

Ble så stolt av førsteklassingen min her om dagen, så da må jeg jo skryte litt av henne:) Hun kom hjem for et par dager siden og fortalt at hun og bestevenninnen hadde sett at en jente fra paralellklassen satt alene ute og så lei seg ut. Jenta mi og venninnen kjente henne ikke, men gikk likevel bort til henne og spurte hva som var galt. Hun fortalte da at noen jenter ikke hadde vært greie med henne, og at hun ikke hadde noen å leke med. Datteren min sa da at hun kunne jo leke med dem, og de fikk henne med seg i leken de holdt på med. Jenta mi sa at denne andre jenta ble så glad og da ble hun også glad. Vet det ikke er en stor ting, men ble så stolt av at hun viste denne omsorgen overfor en hun ikke kjente. Tror skoledagen hadde vært lettere for mange hvis flere hadde gjort det samme som jenta mi:)

 

Anonymous poster hash: 7e07c...ec2

 

Anonymous poster hash: d2326...ec1

Men det ER jo en stor ting! Du kan være stolt med goood grunn :-) 

 

Anonymous poster hash: 97a4d...a74

 

enig!!

 

Dette er en STOR ting!!

 

Anonymous poster hash: 09028...741

Skrevet

Dette er en veldig flott og så klart stor ting! Ikke fei det under teppe, du har all rett til å være stolt over barnet ditt som gjorde noe så fint og omtenksomt.



Anonymous poster hash: f7733...a18
Skrevet

Veldig bra og sikkert det viktigste som har blitt gjort på skolen denne uka. Jentene har sikkert lært om hva de skal gjøre når noen er utenfor og de har virklig gjort det også.



Anonymous poster hash: 13a78...2e6
Skrevet

Takk for koselige tilbakemeldinger:) Jeg er jo selvfølgelig helt enig med dere i at det er en stor ting. Har gitt datteren min masse ros for det hun gjorde<3 Vi hadde store problemer med mobbing i bhg hun gikk i før, og har derfor snakket mye om disse tingene. Veldig godt å se at det faller henne så naturlig å bruke dette i praksis også:) Tenker at dette er noe alle foreldre burde snakke med barna sine om, selv om de verken mobber eller blir mobbet selv.

 

Anonymous poster hash: d2326...ec1

Skrevet

Anonym 9 var altså HI :)

 

Anonymous poster hash: d2326...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...