Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Skal i konferansetime med læreren i dag. Her kommer jeg til å ta opp at mitt barn blir mobbet på skolen av eldre elever han ikke vet navnet på. Hvilke krav stiller jeg til skolen i forhold til tiltak for å få bukt med problemet? Hvilken tidsfrist er det ok å gi dem på å løse dette? Jeg kommer til å stille krav til dem fra første sekund etter at jeg har sagt ifra.Vi fikk vite om dette for et par dager siden selv ved at barnet selv fortalte oss dette. Han blir regelrett syk og vil ikke på skolen. Anonymous poster hash: 31cde...bac
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 http://barneombudet.no/dine-rettigheter/til-a-vaere-fri-for-mobbing/mobbing-pa-skolen-2/ Anonymous poster hash: 70b4b...10b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Husk å ta alt skriftlig. Skriv referat fra møter og send skolen elektronisk for godkjenning slik at det ikke er tvil om hva dere har informert om og hva dere har blitt enige om. Ikke regn med at skolen tar noe på alvor uten at det opprettes en formell mobbesak. Anonymous poster hash: 0b559...438
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Hei Takk for tipsene. Har ingen som helst lyst til å sende barnet på skolen lengre. Fristende å la han være hjemme, men det går jo ikke :-( Har dårlig erfaring med skolen fra lignende erfaring tidligere og kjenner desverre flere som har blitt mobbet uten at skolen har gjort noe særlig med det. Men jeg gir meg søren ikke før disse gutta har fått kraftig "smekk på lanken". Håper bare vi finner ut hvem det er. Jeg er troende til å troppe opp på døra hos disse for å være sikker på at foreldrene får det med seg. Det som er så innmari synd er at disse guttene ikke er norske. Anonymous poster hash: 31cde...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå