Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Hva kjøper andre? Høye støvletter blir ikke aktuelt, da jeg vet at hun vil synes de er vanskelige å få av og på, knyte losset hver morgen er kjedelig . Tenker noen litt lavere sko kunne vært fint, samtidig må de tåle litt slaps og kulde, aktiviteter i snøen osv.. Jammen var det enklere når de var små og fornøyde med cherrox og goretexsko Anonymous poster hash: df7e5...06b
Mamma_til_2 Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Du får jo mange kjempefine fra timberland og det er glidelås i siden så hun slipper masse styr 😊
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Ja jeg får se. De kunne gjerne vært litt rimeligere enn Timberland men . Er jo så viktig å ikke skille seg ut, så hun vil nok gjerne ha det samme som venninnene har osv osv. Så kanskje hu må gå i joggeskoa til vi ser hva venninnene går med Hi Anonymous poster hash: df7e5...06b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Ja jeg får se. De kunne gjerne vært litt rimeligere enn Timberland men . Er jo så viktig å ikke skille seg ut, så hun vil nok gjerne ha det samme som venninnene har osv osv. Så kanskje hu må gå i joggeskoa til vi ser hva venninnene går med Hi Anonymous poster hash: df7e5...06b
Mamma_til_2 Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Ja de koster litt mye men de er gode og holdbare! Verdt prisen syns jeg, jeg har slike i voksen str.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Kjøpte noen til 499,- på tilbud på europris nå Anonymous poster hash: 9522a...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå