Gå til innhold

har du opplevd noe uforklarlige/ overnaturlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tell me

Anonymous poster hash: 5b581...709

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så en engel på mitt eget soverom da jeg var 20 årene. Den lyste opp hele rommet og smilte til meg. Var der nesten et minutt. Jeg gnidde meg i øynene flere ganger og trodde ikke mine egne øyne. I årene etter slo jeg det bort som en hallusinasjon, jeg var student og overbevist om at alt som ikke kunne testes og påvises med vitenskapelige metoder heller ikke eksisterte.

Nå derimot, er jeg ikke i tvil om at opplevelsen var ekte :)

Anonymous poster hash: db1f8...90f
Skrevet

Det gikk på loftet i en gammel bygård jeg bodde i. Jeg bodde i øverste etasje og hadde loftet rett over meg og rett som det var gikk det noen på loftet.

Skrevet

Jeg er en skeptiker av natur, men da jeg var langvarig syk og fikk tilbud om å komme til en healer tenkte jeg at det jo ikke kunne være uprøvd.

Jeg la meg på benken der og tenkte at jaja, jeg får da ligget her og slappet av en liten halvtime ihvertfall. Ble utrolig overrasket og litt sjokkert da hun la hendene rundt føttene mine, jeg trodde ikke det var mulig at det kunne strømme sånn en varme fra et annet menneske. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg tippet hun hadde over 40 i feber... Da hun etter et lite minutt spurte hva det var for noe med den høyre skulderen min, for den kjentes så vond og ubehagelig ut (hun holdt meg fremdeles rundt føttene) ble jeg enda mer sjokkert, for hvordan kunne hun vite at jeg var stiv, vond og støl i den armen og skulderen pga noe jeg hadde gjort dagen før?

Anonymous poster hash: 0fac0...e76
Skrevet

Jeg er overbevist om at vi har en dame som går igjen her.

Lys blir slått på, oppvaskmaskinen som er helt slått av står plutselig å går, ting flytter på seg og dører åpnes. Men hun er bare god, det er jeg sikker på

Skrevet

Jeg var ute å kjørte bil alene. Sang og hørte musikk. Plutselig får jeg følelsen av at jeg har en trang hjelm på hodet og tror jeg får migrene, så får jeg et spark i ryggen, sånn som det kjennes når barna sitter bak meg og sparker i sete...er helt sikker på at jeg hadde en "passasjer" i bilen. Satt med følelsen av at det satt noen bak meg i 4-5 minutter. Ble glo varmt i bilen når dette sto på.

Anonymous poster hash: 384c4...330

Skrevet

Jeg var ute å kjørte bil alene. Sang og hørte musikk. Plutselig får jeg følelsen av at jeg har en trang hjelm på hodet og tror jeg får migrene, så får jeg et spark i ryggen, sånn som det kjennes når barna sitter bak meg og sparker i sete...er helt sikker på at jeg hadde en "passasjer" i bilen. Satt med følelsen av at det satt noen bak meg i 4-5 minutter. Ble glo varmt i bilen når dette sto på. Anonymous poster hash: 384c4...330

Uæææ! Så ekkelt! Ble du ikke redd??

Anonymous poster hash: 83222...5ba

Skrevet

Jeg flyttet inn i onkels gamle leilighet da han døde. Jeg hadde en sterk fornemmelse om at han fremdeles var der. Spesielt på kvelden kunne jeg føle nærværet hans. Så en kveld spurte jeg: "Onkel, hvis du er her, gi meg et tegn." I samme øyeblikk raste bokhylla mi sammen. Det var ganske ubehagelig.

I samme leilighet, som var en toppleilighet med et loft over, kunne jeg høre lyden av klinkekuler som rullet over gulvet. Det startet alltid på samme sted, og avsluttet i et hjørne. Fant aldri noen forklaring på det heller.

Men det var aldri skummelt å være i leiligheten. Så lenge jeg var forberedt på at merkelige ting kunne skje, da...

Skrevet

Jeg ser dei 😞 litt skummelt av og til.

Anonymous poster hash: 80b39...764

Skrevet

Ingen flere?

Skrevet

Aldri opplevd eller sett noe som helst.. Da teller jeg ikke med de gangene vi som fjortisser prøvde oss på ouija-brett eller hva de nå heter:) Vi skremte hverandre bra opp på det tullet der..

Skrevet

Jeg vet ikke om det er overnaturlig eller mest mine ønsker.

Noen få netter i året ( min far døde da jeg var liten), så føler jeg en hånd over kinnet mitt og hører mitt navn i hans stemme. En meget god følelse!

Min morfar "går igjen" i huset han vokste opp i.

Kun bare gode følelser.

Vi føler han spesielt i gangen mellom soverommene.

Vi kan gå ut der natterstid og "treffer" noe der. Men ikke skremmende.

"Han" lar oss gå forbi og det er en meget varm følelse der.

Skrevet

Skulle kjøre hjem fra ett besøk en gang.. Dette var i to tiden på natten, omtrent nøyaktig 5 år siden og det var skikkelig mye tåke. Når jeg nesten var hjemme, så var det så mye tåke at jeg ikke så NOE, jeg fikk fullstendig panikk. 

Skrudde ned vinduet for å prøve å se bedre. Plutselig ser jeg ett lite rundt rødt lys forann meg. Jeg brydde ikke meg om hvem det var, så lenge jeg bare kunne følge etter og parkere hos de, og så heller kjøre hjem når tåka la seg ( bor i en liten bygd, alle kjenner alle ). Jeg hørte verken bil eller mopedlyd fra lyset, det eneste jeg så var faktisk lyset. Midt i turen ble jeg overrasket, for jeg skjønte at lyset var på vei hjem mot meg. Jeg fulgte fremdeles etter. 

Når tåka letta, så så jeg bare at lyset forsvant mer og mer, til slutt var det borte. Og det kunne ikke kjørt videre, for da hadde vedkommende måtte stoppet oppe hos meg... Syns det var litt rart..

Anonymous poster hash: 8bf8d...deb
Skrevet

Ja, jeg har opplevd veldig mye rart ja...

Anonymous poster hash: 8a82b...79a
Skrevet

Har hatt en nær døden opplevelse, hvor jeg har svevd i lufta og sett på meg selv fra oven. Meget spesielt, men det var en ufattelig flott opplevelse. Dere aner ikke hvor fint det er på andre siden, og hvor "mykt" det er. Jeg kan ikke beskrive det på en annen måte, for der finnes ikke ord. Det å leve, selv i fravær av det vi ser på som fysiske smerter, er faktisk ufattelig vondt i forskjell.

Jeg er helt og holdent sikker på at døden er livets gave.

Anonymous poster hash: 8fae1...329
Skrevet

Dette var det værste som noen gang har skjedd og det har vært mye rart som har skjedd helt siden jeg var liten.

Jeg var 18 år og satt våken på rommet mitt hjemme hos mamma og tegnet. Dette var på sommeren i Nordland og det var lyst ute så det var jo ikke akkurat "spøkelsesvær". Vell, uansett. Sitter i senga i det stille huset mens de andre sover å hører at det er noen som vasker gulvet på den andre siden av veggen. Jeg ble med en gang stiv og bare satt å lyttet. Utenfor soverromsdøra mi var det en liten trapp og der hørte jeg det var noen som flyttet på vaskebøtta mens vannet skvulpet og en nynning startet. Jeg legger meg ned under dyna og var pissredd! Plutselig kommer det en fiskestank ut av det blå, den var så intens! Noen minutter etter det begynner senga mi å riste. Jeg gråt hysterisk å ringte til mammas mobiltelefon ettersom jeg ikke turte å reise meg pga senga som rista, nynninga og vaskingen som samtidig sto på. Jeg hører mamma's telefon på loftet ringer og brått ble det stille. Jeg gråter så mye at jeg ikke klarer å prate, men etter et parr åndedrag sier jeg at hun må komme ned for jeg er så redd. Mamma kommer ned å sier at det bare var sikkert trekket eller noe som laget alt eller at kattene herjet. Jeg strigråter enda mens vi går rundt i huset å leter etter kattene, men kattene var ikke inne. Mamma trodde meg og gikk å snakket til spøkelsene å sa at de var vellkomne til å være sammen med oss så lenge det var dag, men på natta skulle det være stille. Etter at mamma gikk å la seg igjen ringte kjæresten min som var på den andre siden av landet. Han fortalte at han hadde en så stygg drøm om at det var noen som var ute etter meg og ville bare høre om alt var bra *Grøss*!

Nå kan jeg også legge til at jeg og mine søsken hadde lekt oss tidligere på dagen med slike kobberpinner. Jeg skal ALDRI gjøre noe slikt igjen!!

Anonymous poster hash: bbe23...747
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hva er kobberpinner?

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...