Gå til innhold

Shit- nummer tre ble til nummer tre OG fire!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk mistanke bekreftet i dag, var på tidlig UL pga jeg fikk fort mage. Ja der lå det TO stk!! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, mannen er på jobb, de to største i bhg, og jeg sitter her alene. Hvordan skal dette gå?? Noen med lignende erfaring??? Trenger GODE råd.. 

Anonymous poster hash: 603c5...4ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi oi, tenker du er sjokkert, men Gu så herlig, GRATULERER så masse :) det går nok helt fint skal du se :)

Anonymous poster hash: bd9b8...0d6

Skrevet

Min beste venninne opplevde det samme, der var de eldste 3 og 6 år da tvillingene kom.

Hun sier selv at hun knapt husker noen ting fra de tre første månedene med babyene, det var så overveldende og slitsomt at hun gikk helt på autopilot og var helt i ørska. Men derfra har det vært kjempefint. Tvillingene er jo hverandres beste venner og underholder i stor grad hverandre (hun har samme kjønn på dem) og de to eldste blir jo mer og mer selvstendige.

Hun sier nå at det å ha tvillinger er et eventyr, så mye glede. Det å ha fire barn er som å ha fire barn, når tvillingene er ferdig med amming og nattevåk så er det bare en fordel av to av ungene er like gamle, har de samme fritidsaktivitetene, samme vennene, samme leksene osv.

Jeg har fire barn selv, men ingen tvillinger.

Anonymous poster hash: cf06e...6f6
Skrevet

Wauw!

Det må være både skremmende og fantastisk!

Gratulerer!

Så bra at det ble oppdaget tidlig så dere har litt tid til tenke og bli klar.

Skrevet

Ekstra mange å være glade i!

Anonymous poster hash: 73019...659

Skrevet

Gratulerer 😃

Skremmende nå, men tenk så fantastisk med 4 skatter. Jeg håpet nr tre også skulle bli nr 4 for mannen hadde satt grensen på 3.

Anonymous poster hash: 6636f...3d4

Skrevet

Kjenner en som ble gravid ved et uhell, men ok, da skulle de få tredjemann likevel. De fikk sitt livs sjokk da de var å ultralyd og oppdaget det var TRE fostre... Gikk veldig fint, men måtte etterhvert flytee og selvsagt en annen type bil osv.

Gratulerer, det blir så fint atte.

Anonymous poster hash: 27a7a...140
Skrevet

Gratulerer! Jeg kan forstå at du er sjokkert, men det kommer nok til å gå bra:) jeg vet om noen som skulle ha nr3, men fikk nmr 3 og 4 også vet jeg om noen som skulle ha nr 4, men fikk nmr 4,5 og 6!! Det har gått bra i begge tilfellene;)

Anonymous poster hash: ffc2b...3f8

Skrevet

Gratulerer! Skjønner det er et sjokk. Men det kommer sikkert til å gå veldig bra, de jeg vet om som har fått tvillinger sier at den første tiden er verst, så blir det bare lettere og lettere.

Skrevet

Hehe.. Gratulerer! Skjønner at du er skremt, men tenk så herlig da.. Du får tenke positivt; at du fikk dobbel gave og at du nå definitivt kan si deg ferdig med ruging og småbarnstid ;)

Skrevet

Gratulerer så mye, men jeg forstår at dette kan være skrekkblandet fryd. 

Skrevet

Herregud så heldig du er.

Jeg får bare 1 barn jeg.

Skulle gitt hva som helst for å være i dine sko.

Håper du skjønner hvor ufattelig heldiig du er.

Du bør være grenseløst takknemmelig.

Anonymous poster hash: c7761...861

Skrevet

Når det kommer til bil osv, så må dere vel uansett skifte den ut til en større modell. Men, nå må den kanskje bli enda litt større ? 

Jeg hadde fått litt angst i alle fall.. Men, om dere var innstilit på 3 så klarer dere nok også en ekstra ;P 

Anonymous poster hash: 6b598...ae1
Skrevet

Herregud så heldig du er.

Jeg får bare 1 barn jeg.

Skulle gitt hva som helst for å være i dine sko.

Håper du skjønner hvor ufattelig heldiig du er.

Du bør være grenseløst takknemmelig.

Anonymous poster hash: c7761...861

Får helt fnatt av sånne svar....

Anonymous poster hash: 2fe62...c7b

Skrevet

Gratulerer så mye. Ikke helt det samme men vi skulle ha nr 2, men så kom både 2 og 3. For å være helt ærlig så klarte jeg ikke glede meg så veldig over graviditeten i begynnelsen. Var redd for å ikke ha nok kapasitet hverken tidsmessig, økonomisk og krefter nok.

Men det har gått kjempebra. Nå har jeg to skjønne engler på 10 mnd, og kunne selvfølgelig ikke ha byttet dem ut for alt i verden.

Selvfølgelig er det slitsomt i begynnelsen, det er det med alle små babyer uansett.

Mitt beste råd til deg er å senke skuldrene, og forventningene til deg selv den første tiden. Er det vanskelig med ammingen så er det ingen fare med mme, det frigjør jo hendene og deg selv litt, selv om jeg absolutt er gor amming om man klarer.

Du er ikke alene om å kjenne på redselen. Det blir lettere om du faktisk er ærlig med deg selv, og tillater å synes dette er skremmende selv om du føler det ikke helt "akseptert"

For min del så stålsatte jeg meg så på at dette kom til å bli tungt, at jeg selv syntes det var lettere enn jeg først antok.

Dette klarer du. Masse lykke til med graviditeten.... :-)

Skrevet

Jeg hadde vært strålende fornøyd med tvillinger ;) gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...