Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Besvimte, hardt slag mot hode. Er kvalm og svimmel. Hva nå? Anonymous poster hash: 16eeb...9e2
Superdolly Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Er det lenge siden? Kan du ha fått hjernerystelse? Få tak i noen som kan hjelpe deg å komme til legen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 1 time siden.. kanskje? Har ikke hatt hjernerystelse før.. hi Anonymous poster hash: 16eeb...9e2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Ring legekontoret og hør med dem. Tafatt å skrive melding på et forum der ingen har peiling på din situasjon. Anonymous poster hash: 0c4ce...91c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Tafatt? Hvor gammel er du da? Det her er ett tafatt forum, ikke negativt... alt som skrives her er jo for å få synspunkt på ting. Virkelig? Kunne tenkt meg å høre om råd i tilfelle andre har tidligere havnet i en slik situasjon. Du er tafatt! Hi Anonymous poster hash: 16eeb...9e2
Superdolly Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg er ingen lege og kan i hvert fall ikke stille diagnose over nett. Men ejg synes du skal ringe legen og høre med dem. Anbefaler de deg å komme for en sjekk, så få tak i noen som kan kjøre deg. Jeg besvimte noen ganger i min ungdom, og jeg ble alltid svimmel og kvalm etterpå. Men det ga seg fort. Jeg har heller ikke hatt hjernerystelse, men et av barna mine har hatt det. Symptomene der er også svimmelhet og kvalme, i tillegg til hodepine. Har du hjernerystelse bør du ikke være alene den første tiden.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Var hos lege. Hadde lavt blodtrykk så dette kunne være grunnen. Fikk oppkast på vei dit. Trolig hjernerystelse.. en hjemmedag i dag med hvile så er jeg sikkert god to go i morgen.. takk for svar:) hi Anonymous poster hash: 16eeb...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå