Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Hadde du god effekt av den? Anonymous poster hash: aa41c...299
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Kan du ikke bare spise mindre porsjoner? Anonymous poster hash: d6802...1de
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Kan du ikke bare spise mindre porsjoner? Anonymous poster hash: d6802...1de Var ikke det jeg spurte om 😊 Anonymous poster hash: aa41c...299
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Kan du ikke bare spise mindre porsjoner? Anonymous poster hash: d6802...1de Kan du ikke bare lære deg å lese? Anonymous poster hash: 79aed...589
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Sier seg selv at dere begge ikke liker å gi opp godisen. Ja takk begge deler lissom, hadde vel vært det beste å stappe i seg en slankepille og samtidig sitte med smågodtposen mellom bena! Anonymous poster hash: a8877...6e7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg fikk diare og ble dårlig i magen av den, holdt ut en ukes tid men det er ikke noe særlig å føle seg så uggen og dårlig hele tiden så jeg droppet den. Gikk jo ned et par kilo i vekt da, men det var det liksom ikke verdt når jeg fløy på do hele tiden og følte meg dårlig. Var skikkelig oppblåst i magen, det romlet og bråket inne der, masse luft og diare, orker ikke gå sånn i lengden.... Anonymous poster hash: 26fa3...993
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Sier seg selv at dere begge ikke liker å gi opp godisen. Ja takk begge deler lissom, hadde vel vært det beste å stappe i seg en slankepille og samtidig sitte med smågodtposen mellom bena! Anonymous poster hash: a8877...6e7 Ehm.... Er du seriøs? Isåfall 😂😂😂 Anonymous poster hash: aa41c...299
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg fikk diare og ble dårlig i magen av den, holdt ut en ukes tid men det er ikke noe særlig å føle seg så uggen og dårlig hele tiden så jeg droppet den. Gikk jo ned et par kilo i vekt da, men det var det liksom ikke verdt når jeg fløy på do hele tiden og følte meg dårlig. Var skikkelig oppblåst i magen, det romlet og bråket inne der, masse luft og diare, orker ikke gå sånn i lengden.... Anonymous poster hash: 26fa3...993 Er vell det som er meningen med tablettene? Att du skal lære deg å spise riktig, vist ikke er takka att vi må på toalettet 😊 Anonymous poster hash: aa41c...299
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #9 Skrevet 22. oktober 2014 Den pillen virker kun på tarmen så tarmen ikke tar opp fettet på samme måte . Dermed mindre kalorier. Men fjerner ikke kalorier i seg selv.da blir man dårlig i magen siden fettet skilles ut. så no slankepille for kaloridyttere er det ikke. Anonymous poster hash: 3755d...db1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #10 Skrevet 22. oktober 2014 Den pillen virker kun på tarmen så tarmen ikke tar opp fettet på samme måte . Dermed mindre kalorier. Men fjerner ikke kalorier i seg selv.da blir man dårlig i magen siden fettet skilles ut. så no slankepille for kaloridyttere er det ikke. Anonymous poster hash: 3755d...db1 Poenget med pillen er vell for att folk ska lære seg å spise riktig? Anonymous poster hash: aa41c...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå