Gå til innhold

Noen som har gått på slankepillen xenical?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du god effekt av den?

Anonymous poster hash: aa41c...299

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare spise mindre porsjoner?

Anonymous poster hash: d6802...1de

Skrevet

Var ikke det jeg spurte om 😊

Skrevet

Kan du ikke bare lære deg å lese?

Anonymous poster hash: 79aed...589

Skrevet

Sier seg selv at dere begge ikke liker å gi opp godisen. Ja takk begge deler lissom, hadde vel vært det beste å stappe i seg en slankepille og samtidig sitte med smågodtposen mellom bena!

Anonymous poster hash: a8877...6e7
Skrevet

Jeg fikk diare og ble dårlig i magen av den, holdt ut en ukes tid men det er ikke noe særlig å føle seg så uggen og dårlig hele tiden så jeg droppet den. Gikk jo ned et par kilo i vekt da, men det var det liksom ikke verdt når jeg fløy på do hele tiden og følte meg dårlig. Var skikkelig oppblåst i magen, det romlet og bråket inne der, masse luft og diare, orker ikke gå sånn i lengden....

Anonymous poster hash: 26fa3...993
Skrevet

Sier seg selv at dere begge ikke liker å gi opp godisen. Ja takk begge deler lissom, hadde vel vært det beste å stappe i seg en slankepille og samtidig sitte med smågodtposen mellom bena!

Anonymous poster hash: a8877...6e7

Ehm.... Er du seriøs? Isåfall 😂😂😂

Skrevet

Jeg fikk diare og ble dårlig i magen av den, holdt ut en ukes tid men det er ikke noe særlig å føle seg så uggen og dårlig hele tiden så jeg droppet den. Gikk jo ned et par kilo i vekt da, men det var det liksom ikke verdt når jeg fløy på do hele tiden og følte meg dårlig. Var skikkelig oppblåst i magen, det romlet og bråket inne der, masse luft og diare, orker ikke gå sånn i lengden....

Anonymous poster hash: 26fa3...993

Er vell det som er meningen med tablettene? Att du skal lære deg å spise riktig, vist ikke er takka att vi må på toalettet 😊

Skrevet

Den pillen virker kun på tarmen så tarmen ikke tar opp fettet på samme måte . Dermed mindre kalorier. Men fjerner ikke kalorier i seg selv.da blir man dårlig i magen siden fettet skilles ut.

så no slankepille for kaloridyttere er det ikke.

Anonymous poster hash: 3755d...db1

Skrevet

Den pillen virker kun på tarmen så tarmen ikke tar opp fettet på samme måte . Dermed mindre kalorier. Men fjerner ikke kalorier i seg selv.da blir man dårlig i magen siden fettet skilles ut.

så no slankepille for kaloridyttere er det ikke.

Anonymous poster hash: 3755d...db1

Poenget med pillen er vell for att folk ska lære seg å spise riktig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...