Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg tar bare på 1 åringen min genser eller body, og bukse (ikke ull) Sokker og tøfler selvfølgelig. Det er dette han går i hjemme også. Er dette litt lite? Tenker at hvis han har body og genser blir det vel form varmt og klamt? Har endel ull, men tenker det er for tidlig å bruke det... Anonymous poster hash: aa5ab...71c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Strømpebukse og trøye / t-skjorte. Hun vil det selv og sier at det er best å leke i bare strømpebuksa. For meg spiller det ingen rolle. Bukse innendørs tror jeg nesten aldri hun har brukt. Det er strømpebukse eller tights som gjelder. Anonymous poster hash: 53af6...7af
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Bruker det samme, stort sett bukse, sokker og body, bomull. Anonymous poster hash: 78700...c6a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 foreløpig har 2-åringen joggebukse og en bomullsgenser.. da drar de bare regntøy eller høstdress utenpå når de skal ut.. 4-åringen går som regel med strømpebukse og en kjole.. etterhvert blir det ullstilongs og ulltrøye på begge to..jenta på 4 vil ofte da ha et skjørt eller noe på seg i tillegg, men hun er over gjennomsnittlig opptatt av kjoler og skjørt.. Anonymous poster hash: c31b5...38f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Her har de på seg strømper, bukse, genser og tskjorte når de kommer. Så kler de av de etter hvert som dagen går.. Når jeg henter de så har de bare på seg strømper og tskjorte.. Alltid varmt og godt inne på avdelingene. Anonymous poster hash: ef448...688
Stripete genser Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Ullundertøy eller strømpebukse/body
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå