Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Liker lette friske lukter som ikke blir for søtlige og barnslige.. Hvis dere skjønner😉 liker at det ikke lukter for mye oog for sterkt.. Men en mild forførisk lukt som sittet igjen når jeg går forbi noen f.eks.. Haha nå høres jeg gal ut.. Men leter og leter.. Finner bare sterke eller for "barnslige" lukter... Anonymous poster hash: 3c082...da2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Hva med noe fra Victorias secret:)? Anonymous poster hash: 3bfd1...fa9
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Dolce&gabbana Light Blue brukt den i alle år, og dufter helt herlig forfriskende Anonymous poster hash: bb043...c61
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Dolce & gabbana synes jeg alltid lukter ekkelt.. Meen rose the one er unntaket! den lukter godt, Anonymous poster hash: d346c...6a0
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Parfyme er en plage selv om den som bruker parfymen tror den er "lett og forførende". Anonymous poster hash: 66daa...2c3
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Victor og Rolf Flower bomb! Jeg sprayer en gang i lufta og går gjennom det, da blir det ikke så innmari mye lukt!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Dolce & gabbana synes jeg alltid lukter ekkelt.. Meen rose the one er unntaket! den lukter godt,Anonymous poster hash: d346c...6a0 det kommer faktisk an på personen som har den på seg også! Jeg har alltid blitt spurt om hvilke parfyme jeg bruker for den lukter så godt på meg! Mamma synes den er så god, men på henne blir den helt feil. Så det kommer helt an på en persons kroppslukt Anonymous poster hash: bb043...c61
Hønemor30 Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg bruker også Light Blue. Får utrolig mye komplimenter for den. MEN, parfymen må passe til deg. Og finne den ene parfymen er ikke lett. Jeg har flere andre parfymer men de er ikke like gode på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå