Gå til innhold

Gode strømpebukser til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte noen fra Lindex nylig, gode å ta på osv, men ble fort ødelagt... Finnes det mer holdbare strømpebukser? Hm synes jeg gjerne blir litt stive? Cubus og.. Snuppa drar av seg sokkene i bhg.

Har tilgang på:

Kappahl

Nameit

Polarn o pyret

Bare barn

Babyshop

Hm

Cubus

Lindex

Noa Noa

...og muligens merkeklær (en liten, lokal butikk som selger det).

Anonymous poster hash: 1e3a1...b4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Polarn o pyret er de strømpebuksene jeg har best erfaring med. Mister ikke fasongen, holder fargen og er slitesterke.

Av ull går det mest i Janus og Safa.

Anonymous poster hash: 3ecd3...51b
Skrevet

Ok. Har de antiskli? Viktig at de har det, ullstrømpebuksene mener jeg. Det som er kjedelig med Polarn o Pyret er at de bare har rødt, blått og gulhvitt. Kan kjøpe et par gulhvite, men blir fort flekker som synes, da.. :)

Skrevet

Ok. Har de antiskli? Viktig at de har det, ullstrømpebuksene mener jeg. Det som er kjedelig med Polarn o Pyret er at de bare har rødt, blått og gulhvitt. Kan kjøpe et par gulhvite, men blir fort flekker som synes, da.. :)

Safa har antiskli. De har både på knærne og under føttene.

Joda, fargene er kanskje kjedelige, men kvalitet er viktigere synes jeg :)

Skrevet

Jeg har blitt veldig positivt overrasket av Pierre Robert sine baby produkter. Både bodyene og strømpebuksene er myke, varme og har god passform. Antiskli fåes kjøpt på tube så det har jeg tatt på selv.

Skrevet

Jeg har blitt veldig positivt overrasket av Pierre Robert sine baby produkter. Både bodyene og strømpebuksene er myke, varme og har god passform. Antiskli fåes kjøpt på tube så det har jeg tatt på selv.

Ja, jeg vet, på panduro. Kjøpte noe som ikke var på tube, dog, og var visst livsfarlig for babyer/barn å få i seg (noe latex) så tør ikke å bruke den. Men den på tube er trygg å spise altså?

Skrevet

Ok. Har de antiskli? Viktig at de har det, ullstrømpebuksene mener jeg. Det som er kjedelig med Polarn o Pyret er at de bare har rødt, blått og gulhvitt. Kan kjøpe et par gulhvite, men blir fort flekker som synes, da.. :)Anonymous poster hash: 1e3a1...b4d

Safa har antiskli. De har både på knærne og under føttene. Joda, fargene er kanskje kjedelige, men kvalitet er viktigere synes jeg :) #2 Anonymous poster hash: 3ecd3...51b
Ja, jeg ser den. Skulle ønske jeg klarte å bare tenke sånn også :P men som undertøy, holder den vel lenger (uten å bli utsatt for ketchupflekker osv) :) ! Skal titte innom der..

Skrevet

Ja, jeg vet, på panduro. Kjøpte noe som ikke var på tube, dog, og var visst livsfarlig for babyer/barn å få i seg (noe latex) så tør ikke å bruke den. Men den på tube er trygg å spise altså?

Antiskli er gummi og latex. Å spise fastmonterte eller de du tar på selv er ikke akkurat anbefalt

Skrevet

Den er like trygg som den som er på sokker du kjøper med Antiskli på.... kjøper min på garnbutikken og har vel egentlig aldri hatt noe problem med at ungene spiser sokker eller antiskli 😉

Skrevet

Ja, jeg vet, på panduro. Kjøpte noe som ikke var på tube, dog, og var visst livsfarlig for babyer/barn å få i seg (noe latex) så tør ikke å bruke den. Men den på tube er trygg å spise altså?Anonymous poster hash: 1e3a1...b4d

Antiskli er gummi og latex. Å spise fastmonterte eller de du tar på selv er ikke akkurat anbefalt Anonymous poster hash: 3ecd3...51b

Ja, jeg vet, på panduro. Kjøpte noe som ikke var på tube, dog, og var visst livsfarlig for babyer/barn å få i seg (noe latex) så tør ikke å bruke den. Men den på tube er trygg å spise altså?Anonymous poster hash: 1e3a1...b4d

Antiskli er gummi og latex. Å spise fastmonterte eller de du tar på selv er ikke akkurat anbefalt Anonymous poster hash: 3ecd3...51b
Nei,fordi det er farlig.....

Skrevet

Ja, jeg vet, på panduro. Kjøpte noe som ikke var på tube, dog, og var visst livsfarlig for babyer/barn å få i seg (noe latex) så tør ikke å bruke den. Men den på tube er trygg å spise altså? Anonymous poster hash: 1e3a1...b4d

Den er like trygg som den som er på sokker du kjøper med Antiskli på.... kjøper min på garnbutikken og har vel egentlig aldri hatt noe problem med at ungene spiser sokker eller antiskli

Nei, nei, men ujger er forskjellige :P sitter det like godt som antiskli som er på sokker fra før?

Skrevet

Ja, jeg vet, på panduro. Kjøpte noe som ikke var på tube, dog, og var visst livsfarlig for babyer/barn å få i seg (noe latex) så tør ikke å bruke den. Men den på tube er trygg å spise altså? Anonymous poster hash: 1e3a1...b4d
Den er like trygg som den som er på sokker du kjøper med Antiskli på.... kjøper min på garnbutikken og har vel egentlig aldri hatt noe problem med at ungene spiser sokker eller antiskli
Nei, nei, men ujger er forskjellige :P sitter det like godt som antiskli som er på sokker fra før?

Hehe. Ja, forskjellige er de. Mente bare at problemstillingen aldri har kommet opp her siden mine ikke gnager på dem 😉

Min erfaring er at dersom man bare spruter ut en strek som da blir som ei pølse, så sitter det ikke, men om man smører det litt ut slik at både festeunnerlaget mot stoffet og mot gulvet blir flatt så sitter det like godt.

Skrevet

Det er et merke som heter MP i strømpebukser, fåes ihvertfall på babyshop. De er kjempegode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...