Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Og hvorfor? 😀  Anonymous poster hash: c88d9...a65
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Nøstebarn ullsåpe til ull. Blenda sensitive til babytøy. Omo til resten.  Hvorfor? Sikkert påvirket av reklame og gjengs oppfatning, men det fungerer nå som det skal  Anonymous poster hash: 18e13...aaf
MTF Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Til klær? Akkurat nå bruker jeg Blenda Sensitive, fordi den var på tilbud Pleier også å bruke Omo hvitt og colou. Flytende. Liker ikke pulver. Av tøymykner bruker jeg stort sett den blå Comforten, fordi jeg syns den lukter best
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Blenda sensitive ( reagerer på alle andre merker) Milo uten parfyme til ull ( evt ullvask fra Nøstebarn) Bruker ikke tøymykner pga unødvendige kjemikalier (+ får kløe)  Anonymous poster hash: ef948...c42
monson Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Nautral eller blenda sensetiv. Skylle middel:edikk. Og om jeg ønsker god duft på dynetrekk eller håndkler så bruker jeg essensolje.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Oss voksne: omo color fordi den vasker bra og lukter godt Til ungen: neutral, fordi den er mild, bruker også neutral vaskemiddel til ull  Anonymous poster hash: 9fc6c...4a3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Omo colour fordi den funker og er ofte på tilbud. Og Milo til ull selvfølgelig. Anonymous poster hash: 149f1...3f0
MamaLadyBug Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Kjøper 4kilos biotex, omo eller ariel når det er tilbud på europris. Og blå comfort skyllemiddel. Milo til ull.
amandine Skrevet 22. oktober 2014 #9 Skrevet 22. oktober 2014 Blenda Sensitive og evt litt Neutral skyllemiddel. Alle de andre lukter sÃ¥ mye! Synes det er helt fælt med alle de som gÃ¥r rundt og stinker omo eller skyllemiddel.Â
☆☆☆ Skrevet 22. oktober 2014 #10 Skrevet 22. oktober 2014 Blenda Sensitive pulver Comfort parfymefri skyllemiddel Milo parfymefri til ull
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #11 Skrevet 22. oktober 2014 Bruker flytende Blenda sensitive. Hvilken tøymykner varierer, men stort sett Comfort sensitive. Bruker lite, så når jeg kjøper en flaske så varer den lenge. Bruker også eddik en del. Milo til ull.  Bruker vaskemiddel med ingen/lite parfyme fordi jeg ikke tåler det så godt selv, og da er den en selvfølge å bruke det til ungene også. Eddik fordi det fjerner vond lukt. Anonymous poster hash: 523f9...486
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. oktober 2014 #12 Skrevet 22. oktober 2014 Bruker Ariel vaskepulver. Lukter utrolig godt av klærne og vasker rent! På ull bruker jeg rema 1000 sitt ullvaskemiddel. Billigere og like godt som milo. Skyllemiddel bruker jeg bare hvis jeg må. Varierer litt på lukten. Har ikke funnet en som jeg elsker ennå. Men elsker Ariel!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #13 Skrevet 22. oktober 2014 Blenda sensitiv, flytende.  Flytende fordi det lettere skylles ut av tøyet og anbefaler både av klesprodusenter og ikke minst til oss med sensitiv hud. Såperester i klærne forringer kvaliteten på dem og irriterer huden. Anonymous poster hash: 880e9...07a
MissYou Skrevet 22. oktober 2014 #14 Skrevet 22. oktober 2014 Durance og bare det. Hvorfor? Fordi det lukter himmelsk, hele huset lukter Durance i flere dager etterpå og klærne føles myke og lukter godt.
Monica Skrevet 22. oktober 2014 #15 Skrevet 22. oktober 2014 Bruker vaskenøtter. Og veldig fornøyd med det, helt naturlig.
ms.Pond Skrevet 22. oktober 2014 #16 Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Neutral, flytende. Bruker ikke skyllemiddel. Liker ikke parfymerte vaskemidler. Brukte vaskenøtter tidligere, men har gått litt bort i fra det nå fordi jeg slet litt med flekkfjerning på endel plagg. Endret 22. oktober 2014 av ms.Pond
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #17 Skrevet 22. oktober 2014 Synes det er merkelig at noen faktisk skiller egne klær og barnas klær og bruker forskjellige vaskemidler på dem(!) Hvorfor i alle dager gjør dere det, og blir det ikke mange og unødvendig små maskiner?  Vi bruker som regel Omo colour og Blenda Sensitive hvitt. Milo til ull. Anonymous poster hash: cdf1b...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå