GÃ¥ til innhold

hvilket vaskemiddel bruker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor? 😀

 

Anonymous poster hash: c88d9...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøstebarn ullsåpe til ull.

Blenda sensitive til babytøy.

Omo til resten.

 

Hvorfor? Sikkert påvirket av reklame og gjengs oppfatning, men det fungerer nå som det skal ;)

 

Anonymous poster hash: 18e13...aaf

Skrevet

Til klær? Akkurat nå bruker jeg Blenda Sensitive, fordi den var på tilbud ;) Pleier også å bruke Omo hvitt og colou. Flytende. Liker ikke pulver. Av tøymykner bruker jeg stort sett den blå Comforten, fordi jeg syns den lukter best ;)

Skrevet

Blenda sensitive ( reagerer på alle andre merker)

Milo uten parfyme til ull ( evt ullvask fra Nøstebarn)

Bruker ikke tøymykner pga unødvendige kjemikalier (+ får kløe)

 

Anonymous poster hash: ef948...c42

Skrevet

Nautral eller blenda sensetiv. Skylle middel:edikk. Og om jeg ønsker god duft på dynetrekk eller håndkler så bruker jeg essensolje.

Skrevet

Oss voksne: omo color fordi den vasker bra og lukter godt

Til ungen: neutral, fordi den er mild, bruker også neutral vaskemiddel til ull

 

Anonymous poster hash: 9fc6c...4a3

Skrevet

Omo colour fordi den funker og er ofte på tilbud.

Og Milo til ull selvfølgelig.



Anonymous poster hash: 149f1...3f0
Skrevet

Kjøper 4kilos biotex, omo eller ariel når det er tilbud på europris. Og blå comfort skyllemiddel. Milo til ull.

Skrevet

Blenda Sensitive og evt litt Neutral skyllemiddel. Alle de andre lukter så mye! Synes det er helt fælt med alle de som går rundt og stinker omo eller skyllemiddel. 

Skrevet

Blenda Sensitive pulver

Comfort parfymefri skyllemiddel

Milo parfymefri til ull

Skrevet

Bruker flytende Blenda sensitive.

Hvilken tøymykner varierer, men stort sett Comfort sensitive. Bruker lite, så når jeg kjøper en flaske så varer den lenge. Bruker også eddik en del.

Milo til ull.

 

Bruker vaskemiddel med ingen/lite parfyme fordi jeg ikke tåler det så godt selv, og da er den en selvfølge å bruke det til ungene også.

Eddik fordi det fjerner vond lukt.



Anonymous poster hash: 523f9...486
Skrevet

Bruker Ariel vaskepulver. Lukter utrolig godt av klærne og vasker rent!

PÃ¥ ull bruker jeg rema 1000 sitt ullvaskemiddel. Billigere og like godt som milo.

Skyllemiddel bruker jeg bare hvis jeg må. Varierer litt på lukten. Har ikke funnet en som jeg elsker ennå.

Men elsker Ariel!

Skrevet

Blenda sensitiv, flytende.

 

Flytende fordi det lettere skylles ut av tøyet og anbefaler både av klesprodusenter og ikke minst til oss med sensitiv hud. Såperester i klærne forringer kvaliteten på dem og irriterer huden.



Anonymous poster hash: 880e9...07a
Skrevet

Durance og bare det.

Hvorfor? Fordi det lukter himmelsk, hele huset lukter Durance i flere dager etterpå og klærne føles myke og lukter godt.:)

post-857235-0-36982300-1413970653_thumb.jpg

Skrevet

Bruker vaskenøtter. Og veldig fornøyd med det, helt naturlig.

Skrevet (endret)

Neutral, flytende. Bruker ikke skyllemiddel. 

Liker ikke parfymerte vaskemidler. Brukte vaskenøtter tidligere, men har gått litt bort i fra det nå fordi jeg slet litt med flekkfjerning på endel plagg. 

Endret av ms.Pond
Skrevet

Synes det er merkelig at noen faktisk skiller egne klær og barnas klær og bruker forskjellige vaskemidler på dem(!) Hvorfor i alle dager gjør dere det, og blir det ikke mange og unødvendig små maskiner?

 

Vi bruker som regel Omo colour og Blenda Sensitive hvitt. Milo til ull. 



Anonymous poster hash: cdf1b...0f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...