Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Har blitt forkjøla, men har ikke feber. I dag da jeg skulle sette meg opp tippet jeg bokstavelig talt over ende Er det noe som er vanlig ved forkjølelser? Aldri opplevd det selv før (svimmelhet samtidig, forkjøla har jeg jo vært). Anonymous poster hash: 7bd41...b0e
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Det kan tyde på at du er veldig tett i øregangene. Anonymous poster hash: 5d7ad...ea5
MTF Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg opplevde å få virus på balansenerven etter sykdom for nesten seks år siden, og sliter med det enda. Hadde influensa og ganske høy feber, og da var ble jeg svimmel - og denne svimmelheten har enda ikke gått over...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Krystallsyken. Hadde det akkurat på samme måten. Satt meg opp i senga, men datt rett bakover. Klarte ikke å holde meg oppreist. Dro til legen som utførte noen øvelser som skulle få krystallene til å løsne. Det hjalp. Fikk også hjemmelekse. Kjenner fortsatt litt. Helst når jeg legger meg i senga og snur meg brått, da kjører jeg karusell. Anonymous poster hash: 252c1...c36
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Det er helt normalt, slapp av, ikke sunt å være hypokonder, Anonymous poster hash: 1e374...5f3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Takk for mange gode tips Det er litt bedre nå.. Tror nok teorien med tette øreganger er mest sannsynlig, for jeg er helt tett i topplokket Kjipt å høre om dere som sliter med det flere år etterpå Ønsker dere god bedring Anonymous poster hash: 7bd41...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå