Gå til innhold

Våknet med en forferdelig svimmelhet i dag!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt forkjøla, men har ikke feber. I dag da jeg skulle sette meg opp tippet jeg bokstavelig talt over ende :P Er det noe som er vanlig ved forkjølelser? Aldri opplevd det selv før (svimmelhet samtidig, forkjøla har jeg jo vært).

Anonymous poster hash: 7bd41...b0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan tyde på at du er veldig tett i øregangene.

Anonymous poster hash: 5d7ad...ea5

Skrevet

Jeg opplevde å få virus på balansenerven etter sykdom for nesten seks år siden, og sliter med det enda. Hadde influensa og ganske høy feber, og da var ble jeg svimmel - og denne svimmelheten har enda ikke gått over... :(

Skrevet

Krystallsyken. Hadde det akkurat på samme måten. Satt meg opp i senga, men datt rett bakover. Klarte ikke å holde meg oppreist. Dro til legen som utførte noen øvelser som skulle få krystallene til å løsne. Det hjalp. Fikk også hjemmelekse. Kjenner fortsatt litt. Helst når jeg legger meg i senga og snur meg brått, da kjører jeg karusell.

Anonymous poster hash: 252c1...c36

Skrevet

Det er helt normalt, slapp av, ikke sunt å være hypokonder,

Anonymous poster hash: 1e374...5f3

Skrevet

Takk for mange gode tips :) Det er litt bedre nå.. Tror nok teorien med tette øreganger er mest sannsynlig, for jeg er helt tett i topplokket :P

Kjipt å høre om dere som sliter med det flere år etterpå :( Ønsker dere god bedring :)

Anonymous poster hash: 7bd41...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...