Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Godt at de nå har en mistenkt, men at det i det hele tatt er mulig å henlegge en sånn sak på den måten de gjorde?! Helt ubegripelig! Hvilken åtte-åring vil ta sitt sitt eget liv med å kvele seg selv med et belte?? Blir mer og mer sjokkert ettersom jeg leser mer og mer av denne saken. Håper virkelig dette får noen konsekvenser for de som har vært involvert i etterforskningen. Dersom det er den tidligere samboeren til moren som gjorde dette, så er det jo utrolig hvor enkelt han nesten slapp unna med barnedrap. Anonymous poster hash: 1f24b...1a5
*Yuna* Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Syns det er helt tragisk. Jeg forstår at politiet må henlegge saker, men å konkludere med selvmord når det er slike omstendigheter rundt syns jeg er merkelig. I tillegg er det jo gjort mye feil under etterforskningen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Grusomt Klarer nesten ikke fatte hva den moren må ha gått igjennom. Mistet datteren, bli mistrodd, ikke bli hørt og ikke få vite hva som skjedde med barnet. Tragisk at mishandling og drap på barn fortsatt har lav status, også i politiet. Anonymous poster hash: 1391a...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå