Gå til innhold

kan jeg ta dette opp i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med meg selv. Råtner innvendig. Og går i gruppeterapi. Men der føler jeg at jeg ikke helt kommer videre på problemet mitt. Tror jeg. Jeg ønsker kognativ terapi før jeg destruerer meg seøv totalt. Selvskading, ibgen livsgnister. Jeg er følelsmessig helt ustsbil. :/ dette påvirker barnet og annen familie også. Jeg forstår ikke helt hva folk, visse folk vil. Vil de meg godt eller ikke. Jeg gjemmer meg fra alt. Låser dårer i skjelvende tilstand og trekker forr vinduene. Jeg tør ikke være meg selv lengere. Er helt låst. :/ det er ike alltid man får tid til og prate om seg selv på disse timene.

Anonymous poster hash: 0fbe9...c79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør absolutt fortelle dette til fagfolk, ja. Ønsker deg lykke til videre!

Anonymous poster hash: 6f2f6...3f3

Skrevet

Ja såpass har jeg skjønt, men det er ike slik at jeg kan ta en av de to psykologene ut av gruppa for å prate om det. Og jeg rekker ike ta det etter gruppetimen fordi da har de nye møter, jeg rekker ike ta deg før heller siden de da kommer rett fra møter. Blir det feil og ta det mens syv andre slitere hører på?

Skrevet

Besøk fastlegen din og få en henvisning til en annen psykolog. Kanskje det hadde vært fint som et supplement til gruppeterapien?

Er en relativ tungvint vei å gå for å få hjelp. Om du ønsker noe umiddelbart, og har penger til det, ville jeg oppsøkt en psykolog/psykoterapeut med privat praksis.

Lykke til! Håper du får den hjelpen du trenger :)

Anonymous poster hash: 169af...ac6

Skrevet

Ja det går jo ann.. ja jeg må bare få gjort noe med meg selv nå. Ellers ender enten barnet mitt opp morløs eller fratatt sin mor fordi hun ikke takler hverdagen mer. :( takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...