Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Anonymous poster hash: 172f3...b82
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Kjøttdeig kål gulrot løk glassnudler wok saus soyasaus blande sammen. Rulle sammen. Pensle med olje. Ca 15 min 200 grader i ovn. Anonymous poster hash: f0e24...09d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg bruker Mama sita krydder blanding fra innvandrerbutikker, løk eller vårløk , hvitløk, gulrot, noen ganger glassnudler. Bruker alltid kyllingkjøttdeig. Synes korbonadeig og kjøttdeig blir smakløst. Bruker to pakker kjøttdeig og det holder til 50 vårruller. 2 til 3 gulrøtter, en løk eller 4 vårløk. Et eller to fed hvitløk, Ruller , friterer eller steker i ovn. Anonymous poster hash: 3a488...2d4
skjotta Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Mama sita, revet gulrot, revet løk, hakket kinakål, bønnespirer, kyllingkjøttdeig og hva annet jeg kan tenke meg den dagen. Pensler med olje og steker i ovnen.
amandine Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Har en oppskrift, har aldri laget for er ikke glad i frityr. Men - kan jeg lage dem i ovn, altså?? Håp i den grønne tunnelen!
skjotta Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Har en oppskrift, har aldri laget for er ikke glad i frityr. Men - kan jeg lage dem i ovn, altså?? Håp i den grønne tunnelen! Jeg legger dem på bakepapir i langpanne, pensler med olje og setter dem inn med ovnen på omtrent full gnuffe. Grill funksjon gir mer farge og sprøhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå