Gå til innhold

Hvordan lager Dere vårruller?? u/i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 172f3...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttdeig kål gulrot løk glassnudler wok saus soyasaus blande sammen. Rulle sammen. Pensle med olje. Ca 15 min 200 grader i ovn.

Anonymous poster hash: f0e24...09d

Skrevet

Jeg bruker Mama sita krydder blanding fra innvandrerbutikker, løk eller vårløk , hvitløk, gulrot, noen ganger glassnudler. Bruker alltid kyllingkjøttdeig. Synes korbonadeig og kjøttdeig blir smakløst.

Bruker to pakker kjøttdeig og det holder til 50 vårruller. 2 til 3 gulrøtter, en løk eller 4 vårløk. Et eller to fed hvitløk,

Ruller , friterer eller steker i ovn.

Anonymous poster hash: 3a488...2d4

Skrevet

Mama sita, revet gulrot, revet løk, hakket kinakål, bønnespirer, kyllingkjøttdeig og hva annet jeg kan tenke meg den dagen. Pensler med olje og steker i ovnen.

Skrevet

Har en oppskrift, har aldri laget for er ikke glad i frityr. Men - kan jeg lage dem i ovn, altså?? Håp i den grønne tunnelen!

Skrevet

Har en oppskrift, har aldri laget for er ikke glad i frityr. Men - kan jeg lage dem i ovn, altså?? Håp i den grønne tunnelen!

Jeg legger dem på bakepapir i langpanne, pensler med olje og setter dem inn med ovnen på omtrent full gnuffe. Grill funksjon gir mer farge og sprøhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...