Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Hun sie hun er alenemor, men bor med typen hos foreldra hannes. Går det an å sende Mail t NAV anonymt? Eller må jeg ringe? Anonymous poster hash: ad466...d4b
Lykkelitenx2 Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Du kan ringe eller sende mail der du sier at du vil være anonym
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Åssen kan du være så sikker i din sak? Anonymous poster hash: e2ad1...6a6
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Det vet jeg også.... men jeg sladder ikke, skal jeg ødelegge for barna ved å skyte mor i begge beina? Jeg passer mine egne saker, hvor jeg faktisk har all fakta på bordet! Noe jeg ikke kan være 100 % sikker på at jeg har i min bekjentes sak..... Anonymous poster hash: 79c31...a25
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Det vet jeg også.... men jeg sladder ikke, skal jeg ødelegge for barna ved å skyte mor i begge beina? Jeg passer mine egne saker, hvor jeg faktisk har all fakta på bordet! Noe jeg ikke kan være 100 % sikker på at jeg har i min bekjentes sak..... Anonymous poster hash: 79c31...a25 Så du mener att den familien skal få lov å lure systemet med andre ord?! Jeg vet det 110% att dei er sammen, så jeg har alle fakta på bordet 😊 Anonymous poster hash: ad466...d4b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 om samboer ikke er biologisk far til barnet og di ikke har felles barn i lag, er hun aleneforsørger uansett hvor mange menn hun bor i lag med. dette fikk jeg til svar hos nav. Anonymous poster hash: aa11b...55f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 om samboer ikke er biologisk far til barnet og di ikke har felles barn i lag, er hun aleneforsørger uansett hvor mange menn hun bor i lag med. dette fikk jeg til svar hos nav. Anonymous poster hash: aa11b...55f Signerer den. Samtidig som man kan være sammen, men ikke bo sammen/ha felles hushold og økonomi. Det er ekteskapslignende/samboerlignende forhold det ikke er lov med, at man har sex med exen har NAV ingenting med. Anonymous poster hash: 61a94...a67
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Det er jo sånne folk man bør få avslørt for de trygdesvindlerene de er da, så syns absolutt at HI skal melde fra. Regner med du kan sende en mail der du ber om å være anonym. Er det ikke sånne folk vi "alle" klager på da? At det er for enkelt å lure systemet og få støtte uten at manbehøver det? Anonymous poster hash: bf844...512
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #9 Skrevet 22. oktober 2014 om samboer ikke er biologisk far til barnet og di ikke har felles barn i lag, er hun aleneforsørger uansett hvor mange menn hun bor i lag med. dette fikk jeg til svar hos nav. Anonymous poster hash: aa11b...55f Hun bor med biologisk far til barnet. Mannen skryter over hvor mye dei får i mnd av nav. Anonymous poster hash: ad466...d4b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #10 Skrevet 22. oktober 2014 Hadde helt klart meldt fra. I juni 2014 var NAV blitt svindlet for 95 millioner kroner og det var kun tilfellene de hadde oppdaget. Anonymous poster hash: 4717f...cc7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #11 Skrevet 22. oktober 2014 om samboer ikke er biologisk far til barnet og di ikke har felles barn i lag, er hun aleneforsørger uansett hvor mange menn hun bor i lag med. dette fikk jeg til svar hos nav. Anonymous poster hash: aa11b...55f Det gjelder kun det første året. Når de har bodd sammen 12 mnd mister hun retten på stønader som enslig mor. Til HI: Jeg synes absolutt du skal melde fra. At faren i tillegg skryter av det, er bare helt sykt. Anonymous poster hash: 9f67f...5fd
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #12 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg vet også om en, men lar det ligge. De gjør antakeligvis ingenting med saken uansett... (En som sier hun har sosial angst, men lyver, og får AAP) Anonymous poster hash: 9a593...34b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #13 Skrevet 22. oktober 2014 om samboer ikke er biologisk far til barnet og di ikke har felles barn i lag, er hun aleneforsørger uansett hvor mange menn hun bor i lag med. dette fikk jeg til svar hos nav. Anonymous poster hash: aa11b...55f Ja nei, det trodde jeg også.. Helt til nav sendte meg et brev om at jeg hadde fått utbetalt 160000kr for mye!😱 Anonymous poster hash: c2198...ea3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #14 Skrevet 22. oktober 2014 Meld fra. Det gjorde jeg. Surt for de som lurer, men surere for alle de alenemødrene som blir stilt i dårlig lys fordi noen svindler staten. Jeg leverte et anonymt brev til NAV med alle fakta. Jeg gadd ikke å høre på skrytet om hvor mye de klarte å tyne nav for. Anonymous poster hash: 244a0...82f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #15 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg vet også om en, men lar det ligge. De gjør antakeligvis ingenting med saken uansett... (En som sier hun har sosial angst, men lyver, og får AAP) Anonymous poster hash: 9a593...34b Jeg bare lurer på hvordan du kan vite at denne personen lyver? Anonymous poster hash: 9f138...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå