Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har nå, de to siste mnd jeg har hatt mensen hatt kun 3-4 dagers mens hvor en av dagene blør jeg mye mer enn andre.Men alikevel så er det ikke mye.Jeg vet jo at jeg selvfølgelig må ta en test om jeg lurer! Men spørsmålet mitt er om noen av dere har opplevd det samme OG vært gravid? Anonymous poster hash: 9b77d...cc8
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Ikke akkurat det samme, for jeg visste at jeg var gravid, og dermed at det ikke var mensen, men en dritskummel blødning som ikke skulle vært der og skremte livet av meg. Men når jeg regnet på det etterpå så kom jeg frem til at det var omtrent på de tidspunktene jeg ville hatt mensen om jeg ikke var gravid. Skjedde 2 ganger. Anonymous poster hash: e8fbb...586
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Ikke akkurat det samme, for jeg visste at jeg var gravid, og dermed at det ikke var mensen, men en dritskummel blødning som ikke skulle vært der og skremte livet av meg. Men når jeg regnet på det etterpå så kom jeg frem til at det var omtrent på de tidspunktene jeg ville hatt mensen om jeg ikke var gravid. Skjedde 2 ganger. Anonymous poster hash: e8fbb...586 Det gikk fint forresten. Anonymous poster hash: e8fbb...586
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har hatt blødning i begynnelsen - men visste jeg bar gravid. Har en venninne Som hadde blødning til vanlig tid de første 5 mnd før hun fant ut at hun var gravid... Anonymous poster hash: f99b6...d53
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Ja, det har jeg hatt. Viste seg å være en graviditet utenfor livmoren.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Ja, fikk mensen til samme tid hver mnd. Samme mengde, like mange dager. Visste dermed ikke at jeg var gravid. Fant det brått og brutalt ut da eggleder sprakk i det de mente (utifra operasjon) var uke 12. Graviditet utenfor livmoren. Anonymous poster hash: 4d4ed...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå