Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Herregud, blir jo helt tullete, jeg Har hatt leamus i det ene låret (av alle ting) i en uke nå. Noen som vet hvorfor man får det? Evnt noe som stopper det?
sug lut Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 http://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/article821531.ece Her står det masse forskjellige muligheter, fra kaffe til kalsiummangel til angst og ALS.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 http://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/article821531.ece Her står det masse forskjellige muligheter, fra kaffe til kalsiummangel til angst og ALS. Magnesium, kalsium, stress, søvn, angst, kaffe og kosthold og uvant trening er flott å ta med i en slik artikkel! HI, prøv tilskudd med magnesium hvis dette plager deg (Shift Supermagnesium er en av de som tas best opp, samt inneholder B6 som vi trenger får å ta opp Mg). Hjelper ikke det så prøv også kalsium. Ev. kan du forsøke f.eks. Solaray sin Kal-Mag 1:1 med begge deler i. Men hva i all verden er greia med å ta med ALS og Wilsons sykdom?? Snakker om å skape hysteri! (Ikke deg, luten, men artikkelforfatteren!) Det er 300-400 personer med ALS i landet. Og det er trolig ikke særlig mer enn rundt 20 personer med diagnostisert Wilson her til lands (det var 17 diagnostiserte i 2007, statistisk sett kan det være 150 personer i landet som har det). Rimelig søkt å nevne disse sykdommene i en artikkel om leamus når ingen av sykdommene har leamus som hovedsymptom eller som faresignal en gang! Ikke rart noen kan bli hypokondere av å lese slikt. Må bare le.... Anonymous poster hash: ec1f9...8a8
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Takk for svar! Det er nok stress som er mest sannsynlig her Får bare prøve å roe ned, da..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 jeg får det over øyet når jeg er stresset (gjerne uten at jeg vet selv at jeg er stresset) - har hatt det i ukesvis flere ganger.. Anonymous poster hash: 5f89f...f07
prekæs Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Sørg for å få i deg nok vann. Kan være noe så enkelt som væskemangel.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Sørg for å få i deg nok vann. Kan være noe så enkelt som væskemangel. Oi! DET hadde jeg ikke tenkt på, men kan faktisk være en sammenheng der, ja! Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå