Gå til innhold

Leamus!! Hvorfor får man det?

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Herregud, blir jo helt tullete, jeg :P Har hatt leamus i det ene låret (av alle ting) i en uke nå. Noen som vet hvorfor man får det? Evnt noe som stopper det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/article821531.ece

Her står det masse forskjellige muligheter, fra kaffe til kalsiummangel til angst og ALS.

Magnesium, kalsium, stress, søvn, angst, kaffe og kosthold og uvant trening er flott å ta med i en slik artikkel! :)

HI, prøv tilskudd med magnesium hvis dette plager deg (Shift Supermagnesium er en av de som tas best opp, samt inneholder B6 som vi trenger får å ta opp Mg). Hjelper ikke det så prøv også kalsium. Ev. kan du forsøke f.eks. Solaray sin Kal-Mag 1:1 med begge deler i.

Men hva i all verden er greia med å ta med ALS og Wilsons sykdom??

Snakker om å skape hysteri! (Ikke deg, luten, men artikkelforfatteren!)

Det er 300-400 personer med ALS i landet. Og det er trolig ikke særlig mer enn rundt 20 personer med diagnostisert Wilson her til lands (det var 17 diagnostiserte i 2007, statistisk sett kan det være 150 personer i landet som har det).

Rimelig søkt å nevne disse sykdommene i en artikkel om leamus når ingen av sykdommene har leamus som hovedsymptom eller som faresignal en gang!

Ikke rart noen kan bli hypokondere av å lese slikt.

Må bare le....

Anonymous poster hash: ec1f9...8a8

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Takk for svar! :) Det er nok stress som er mest sannsynlig her ;) Får bare prøve å roe ned, da..

Skrevet

jeg får det over øyet når jeg er stresset (gjerne uten at jeg vet selv at jeg er stresset) - har hatt det i ukesvis flere ganger..

Anonymous poster hash: 5f89f...f07
Skrevet

Sørg for å få i deg nok vann. Kan være noe så enkelt som væskemangel.

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Sørg for å få i deg nok vann. Kan være noe så enkelt som væskemangel.

Oi! DET hadde jeg ikke tenkt på, men kan faktisk være en sammenheng der, ja! Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...