Gå til innhold

Har ei lærer jeg på face....

Anbefalte innlegg

Skrevet

som stadig legger ut elevenes besvarelse på prøver/eksamener etc... Hun tar bilde av svarene som er helt hinsidige, uten navn osv selvfølgelig, men! Man kan da ikke gjøre slikt?? Kjenner jeg blir provosert, men som gammel forsvarskvinne overreagerer jeg kanskje en smule?

Anonymous poster hash: 0666f...6f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du overreagerer IKKE. Gi beskjed til rektor. Dette er uakseptabelt og uprofesjonelt. Hvis lærere vil bli tatt seriøst må de oppføre seg deretter.

Skrevet (endret)

Totalt uakseptabelt. Særdeles uproft. Kontakt rektoren.

Hilsen lærer

Endret av LME1001
Skrevet

Jeg ville kontaktet henne og sagt hva jeg mener og at hun bør slette alt så hun ikke får problemer! Hvis det kun var en bekjent ville jeg nok heller kontaktet rektor. Det er jo en form for bryting av taushetsplikt mener nå jeg! Skrift kan lett kjennes igjen.

Skrevet

Hun er en perifer bekjent og jeg aner faktisk ikke hvor hun jobber. Har forsøkt Google navnet uten hell... Ligger ansattlister tilgjengelig for hver skole noe sted? Jeg synes jo i grunnen det er litt rart om hun ikke har noen kollegaer feks på fb som reagerer..., eller noen nærmere venner som kan si noe til henne. Sukk, jeg har så dårlig erfaring med å blande meg, men jeg liker sånt som dette virkelig ikke! :(

Skrevet

Dette er faktisk ikke greit i det hele tatt! Hvis ikke dette er tull, så må du ta grep å finne ut hvor hun jobber!

Anonymous poster hash: 66a9f...d2d

Skrevet

Ligger som oftest ansattelister på skolenes nettsider.

Skrevet

Hun er en perifer bekjent og jeg aner faktisk ikke hvor hun jobber. Har forsøkt Google navnet uten hell... Ligger ansattlister tilgjengelig for hver skole noe sted? Jeg synes jo i grunnen det er litt rart om hun ikke har noen kollegaer feks på fb som reagerer..., eller noen nærmere venner som kan si noe til henne. Sukk, jeg har så dårlig erfaring med å blande meg, men jeg liker sånt som dette virkelig ikke! :(

Ligger som oftest liste over alle ansatte på kommunens side.

Anonymous poster hash: bb3d9...860

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...