Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Mandagen var veldig festlig. Jeg stresset, fikk barnevakt for sjefen pushet på og mente jeg måtte komme. Bestefaren stilte opp og etter to timer var jeg på plass på jobb og da tenkte jeg at de to timene jobber jeg inn eller avspaserer fra de timene jeg har til gode. Neida, idag måtte jeg pent ta å fylle ut en sykt barn egenmelding!! Dette gjør jeg ikke flere ganger... Da blir jeg hjemme hele dagen...! Anonymous poster hash: e75cd...f8d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Sånn gjør jeg også. Begynner egentlig på kveldsvakt 14.45, klarer ikke å være på jobb før 16.45 når ungen er syk. Gidder ikke bruke en hel dag på det, så da blir jeg hjemme med sykt barn. Skal de være vanskelige, er jeg det tilbake igjen. Anonymous poster hash: 3fdb3...5aa
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Jøss.. Må si jeg blir veldig nysgjerrig på hvilken bransje du jobber i? Dette hørtes SYKT ut, ville helt klart vurdert å bytte jobb for konstant å ha det stresset hengende over seg mens man har barn - det er uutholdelig.. Lykke til og god bedring til barnet😉 Anonymous poster hash: a982a...c15
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 er du borte mindre en halve dagen trodde jeg ikke de kunne forlange det? Jeg ville ihvertfall ikke vært fleksibel en gang til!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 I min bedrift regner vi antall timer vedkommende er borte slike dager, og summerer etterhvert. Man setter da pris på at vedkommende møter på jobb. Men jeg synes at alle bør få være hjemme med sine syke barn! Anonymous poster hash: 69201...fef
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #7 Skrevet 21. oktober 2014 Husker jeg ikke feil, var det barnehage HI jobbet i.... Anonymous poster hash: 675b9...2ad
Isola&Lille+julegave Skrevet 21. oktober 2014 #8 Skrevet 21. oktober 2014 Mandagen var veldig festlig. Jeg stresset, fikk barnevakt for sjefen pushet på og mente jeg måtte komme. Bestefaren stilte opp og etter to timer var jeg på plass på jobb og da tenkte jeg at de to timene jobber jeg inn eller avspaserer fra de timene jeg har til gode. Neida, idag måtte jeg pent ta å fylle ut en sykt barn egenmelding!! Dette gjør jeg ikke flere ganger... Da blir jeg hjemme hele dagen...! Anonymous poster hash: e75cd...f8d Får en utrolig dårlig sjef! Det er klart du blir hjemme neste gang! Og med en slik sjef, hadde jeg ikke hatt et fnugg av dårlig samvittighet engang!
Tjofsen Skrevet 21. oktober 2014 #9 Skrevet 21. oktober 2014 Men i hel.... da! Hva befinner seg mellom ørene på den sjefen der? Ble målløs, jeg.
*flux* Skrevet 21. oktober 2014 #10 Skrevet 21. oktober 2014 Sykt barn kan msn dele opp i timer. Må ikke ta ut hel dag. Sjekk arbeidsmiljøloven. Eller hovedavtalen. Det skal stå der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå