Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Hender det du fantaserer om å ha sex med mannen? Da mener jeg ikke bare en vanlig fantasi, for det gjør vell alle. Men at du faktisk har veldig lyst, og vurderer å gjøre det. Hadde du falt for fristelsen om du møtte en skikkelig kjekkas og hadde muligheten, og du viste at mannen aldri fant det ut? Anonymous poster hash: de1d5...780
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Hender det du fantaserer om å ha sex med mannen? Da mener jeg ikke bare en vanlig fantasi, for det gjør vell alle. Men at du faktisk har veldig lyst, og vurderer å gjøre det. Hadde du falt for fristelsen om du møtte en skikkelig kjekkas og hadde muligheten, og du viste at mannen aldri fant det ut? Anonymous poster hash: de1d5...780 Fantaserer ikke om andre. Men noen ganger tenker jeg at det er andre med i tillegg til mannen. Men han er alltid der han og;) ville ikke gjort det IRL.. Eller kanskje.. Om han hadd veldig lyst p ha med en ekstra mann? Anonymous poster hash: 8d582...ac4
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Fantaserer hele tiden om andre menn. Er av den oppfatning at mennesket ikke er skapt for å være monogam. Blir fristet hele tiden. Og har latt meg friste. Prøver å å få mannen med på åpent forhold, men han vil ikke. :-( Tror dessverre ikke jeg er skapt for å være i forhold... Godt mulig jeg bare ikke har møtt den rette enda. Om det er noe som heter det... Anonymous poster hash: 76cfa...00d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Innimellom. Har det veldig likt som anonym over her. Har aldri hatt noen lange forhold før jeg fikk barn, gjerne hatt en flørt gående med flere samtidig. Har hatt samme mann i 8 år nå, aldri vær utro. Men det er fordi jeg ikke vil sette barna mine i en sånn situasjon. Anonymous poster hash: 1e40b...fb3
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Fantaserer hele tiden om andre menn. Er av den oppfatning at mennesket ikke er skapt for å være monogam. Blir fristet hele tiden. Og har latt meg friste. Prøver å å få mannen med på åpent forhold, men han vil ikke. :-( Tror dessverre ikke jeg er skapt for å være i forhold... Godt mulig jeg bare ikke har møtt den rette enda. Om det er noe som heter det... Anonymous poster hash: 76cfa...00d Så godt det er fler enn meg. Jeg har det på helt samme måte! Anonymous poster hash: de1d5...780
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 Aldri. Har kun lyst på mannen. Han er nok for meg :-) Anonymous poster hash: 6b158...af9
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #7 Skrevet 21. oktober 2014 Nei jeg fantaserer ikke om andre, men det hender jeg fantaserer om at mannen er en fremmed mens vi har sex. Altså ikke at han er en bestemt annen person, bare det at jeg ikke kjenner han. Anonymous poster hash: 0628a...286
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #8 Skrevet 21. oktober 2014 Hender det du fantaserer om å ha sex med mannen? Da mener jeg ikke bare en vanlig fantasi, for det gjør vell alle. Men at du faktisk har veldig lyst, og vurderer å gjøre det. Hadde du falt for fristelsen om du møtte en skikkelig kjekkas og hadde muligheten, og du viste at mannen aldri fant det ut? Anonymous poster hash: de1d5...780 Nei. Jeg har aldri hatt veldig lyst og vurdert å gjøre det. Én ting er hva som skjer i fantasien, i virkeligheten vil jeg bare ha mannen min. Å en gang se for seg å svikte han på den måten gjør meg bare vondt. Ville aldri gjort det selv om jeg visste at han aldri kom til å finne det ut. Jeg hadde følt meg som verdens værste menneske og det ville vært en alt for stor og vond hemmelighet å bære på. Anonymous poster hash: e5965...204
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #9 Skrevet 21. oktober 2014 Fantaserer hele tiden om andre menn. Er av den oppfatning at mennesket ikke er skapt for å være monogam. Blir fristet hele tiden. Og har latt meg friste. Prøver å å få mannen med på åpent forhold, men han vil ikke. :-( Tror dessverre ikke jeg er skapt for å være i forhold... Godt mulig jeg bare ikke har møtt den rette enda. Om det er noe som heter det... Anonymous poster hash: 76cfa...00d Hadde et samboerforhold før mannen min og da jeg følte det som deg også. Pleide å tenke akkurat som deg, men nå tenker jeg bare at jeg ikke hadde møtt den rette. Og at jeg kanskje ikke hadde rette innstilling selv heller. En kombinasjon av de to. Anonymous poster hash: e5965...204
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #10 Skrevet 21. oktober 2014 Fantaserer om andre hele tiden! Drømmer ofte at jeg har sex med andre også, og innrømmer at jeg gjerne kunne hatt slike drømmer oftere. Men drømmene holder for meg, har absolutt ikke problemer med å holde meg til samboeren min resten av livet... 😊 Anonymous poster hash: 4c554...3ab
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #11 Skrevet 21. oktober 2014 Ja, men de jeg fantaserer om kan jeg ikke få, for de finnes ikke Anonymous poster hash: d7a7a...22d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #12 Skrevet 22. oktober 2014 Ja, om meg og Alexander Skarsgård 💕 Anonymous poster hash: c4acd...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå