Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 http://m.side2.no/underholdning/--hun-er-ugjenkjennelig/8500180.html  På det første bildet; jeg klarer ikke se at det er henne overhodet!  Anonymous poster hash: 53353...79e
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Omg! Nei og nei, hvorfor :-O
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Herregud  Anonymous poster hash: 215fd...ff1
Clara Oswin Oswald Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Ser ut som hun egentlig bare har droppet og ta sÃ¥ ekstremt mye sminke pÃ¥. Ta alle de stjernene som gÃ¥r opp og ned de røde løperne og ta av all den sminken de bruker. Jeg skal love deg at du vil knapt kjenne igjen et fÃ¥ tall av de... Og det bilde de har brukt er 5 Ã¥r gammelt minst og folk forandrer seg opp igjennom Ã¥ra.Jeg synes det er forfriskende at hun gÃ¥r mer naturelt en 3tonn med sminke i tryne..... Men folk er jo vant til Ã¥ se stjernene nedlesset med sminke sÃ¥ folk blir jo da sÃ¥ sjokka over at de ser ut som normale mennesker at de tror noe er galt.....Â
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Ser ut som hun egentlig bare har droppet og ta så ekstremt mye sminke på. Ta alle de stjernene som går opp og ned de røde løperne og ta av all den sminken de bruker. Jeg skal love deg at du vil knapt kjenne igjen et få tall av de... Og det bilde de har brukt er 5 år gammelt minst og folk forandrer seg opp igjennom åra. Jeg synes det er forfriskende at hun går mer naturelt en 3tonn med sminke i tryne.....  Men folk er jo vant til å se stjernene nedlesset med sminke så folk blir jo da så sjokka over at de ser ut som normale mennesker at de tror noe er galt..... Nå er det vel ganske tydelig at hun er blitt operert  Anonymous poster hash: 5497c...910
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 Ser ut som hun egentlig bare har droppet og ta så ekstremt mye sminke på. Ta alle de stjernene som går opp og ned de røde løperne og ta av all den sminken de bruker. Jeg skal love deg at du vil knapt kjenne igjen et få tall av de... Og det bilde de har brukt er 5 år gammelt minst og folk forandrer seg opp igjennom åra. Jeg synes det er forfriskende at hun går mer naturelt en 3tonn med sminke i tryne.....  Men folk er jo vant til å se stjernene nedlesset med sminke så folk blir jo da så sjokka over at de ser ut som normale mennesker at de tror noe er galt.....  Jeg syns det ser ut som hun har mye sminke på. I tillegg er hele ansiktsfasongen hennes endret. Øynene er større, kinnene mindre og det ser ut som ingenting i ansiktet forandrer seg når hun smiler, ikke engang munnen henger med.  Anonymous poster hash: 9e032...87c
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #7 Skrevet 21. oktober 2014 Ser ut som hun egentlig bare har droppet og ta så ekstremt mye sminke på. Ta alle de stjernene som går opp og ned de røde løperne og ta av all den sminken de bruker. Jeg skal love deg at du vil knapt kjenne igjen et få tall av de... Og det bilde de har brukt er 5 år gammelt minst og folk forandrer seg opp igjennom åra. Jeg synes det er forfriskende at hun går mer naturelt en 3tonn med sminke i tryne.....  Men folk er jo vant til å se stjernene nedlesset med sminke så folk blir jo da så sjokka over at de ser ut som normale mennesker at de tror noe er galt..... Hehe- hun har bra med sminke på og hele ansiktet er forandret;-)  Anonymous poster hash: 53353...79e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #8 Skrevet 21. oktober 2014 Ser ut som hun egentlig bare har droppet og ta så ekstremt mye sminke på. Ta alle de stjernene som går opp og ned de røde løperne og ta av all den sminken de bruker. Jeg skal love deg at du vil knapt kjenne igjen et få tall av de... Og det bilde de har brukt er 5 år gammelt minst og folk forandrer seg opp igjennom åra. Jeg synes det er forfriskende at hun går mer naturelt en 3tonn med sminke i tryne..... Men folk er jo vant til å se stjernene nedlesset med sminke så folk blir jo da så sjokka over at de ser ut som normale mennesker at de tror noe er galt.....  Eh.. Ta på brillene? Ikke sminke som mangler der nei...  Anonymous poster hash: e6442...f15
Blondzilla Skrevet 21. oktober 2014 #9 Skrevet 21. oktober 2014 Shit jeg kjente henne ikke igjen. Hun kommer ikke til å få flere roller....
Høstduft Skrevet 21. oktober 2014 #10 Skrevet 21. oktober 2014 Er det bare jeg som synes hun i egentlig bare ser gammel ut? At det er alderen som har tatt henne?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #11 Skrevet 21. oktober 2014 De sjarmerende øynene hennes er jo borte, hun er helt pregløs nå  Anonymous poster hash: c9033...417
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #12 Skrevet 21. oktober 2014 Skummelt å bli så forandret, hva var feil med henne før?? Slik som hun i dirty dancing, ble vel ikke mer roller etter operasjonene heller...  Anonymous poster hash: e6442...f15
*Miss Marple* Skrevet 21. oktober 2014 #13 Skrevet 21. oktober 2014 Hun har jo mistet hele sitt særpreg.  Rett og slett litt trist.
SophiesMum<3 Skrevet 21. oktober 2014 #14 Skrevet 21. oktober 2014 Synes hun ser sliten og gammel ut. Og det er så synd, for hun så frisk og sunn ut tidligere :-/
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #15 Skrevet 22. oktober 2014 Det litt smale, flørtende blikket var jo henne, og nå er det borte. Triste greier, og den kirurgen som opererte henne burde kjølhales! Anonymous poster hash: f61ca...f1a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #17 Skrevet 22. oktober 2014 Mulig det er bare meg,- jeg synes nesten hun ser mer naturlig ut. øyenbryna er "naturlig bustet" og kinnene er ikke så "oppblåset" som de de var,- og munnen er smalere og ikke så "trutmunn" som hun alltid hadde. Ingenting som tyder på at det mer av noe fylt inn i ansiktet. Øynene er heller ikke større, men siden kinnene ikke er så "oppsvulmet, ser hun ikke så "smaløyd ut. Anonymous poster hash: 8669c...d66
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #18 Skrevet 22. oktober 2014 Synes hun ser sliten og gammel ut. Og det er så synd, for hun så frisk og sunn ut tidligere :-/ Jeg synes slett ikke hun ser sliten og gammel ut. Klart, hun er eldre enn hun var, men sliten og gammel - absolutt ikke. Men hun ligner heller ikke på seg selv, nei. Så rart!   Anonymous poster hash: b2136...b6e
MTF Skrevet 22. oktober 2014 #19 Skrevet 22. oktober 2014 Kan ikke tro det er samme dama! Hun er jo helt ulik seg selv!  Jeg klarer ikke å se noen likhetstrekk mellom de to bildene. Sikker på det er henne...?
Helene Harepus Skrevet 22. oktober 2014 #20 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg gjenkjente henne ikke heller
Clara Oswin Oswald Skrevet 22. oktober 2014 #21 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg sa ikke helt uten sminke men jeg synes faktisk ikke hun ser ut til Ã¥ ha pÃ¥ seg mye..  Og enig med andre hun ser eldre og mye mer sliten ut.... Operasjon ja kanskje men hvem i Hollywood har ikke gjort det da...Â
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #22 Skrevet 22. oktober 2014 Wow!!! Hvordan er det dem sier?....operert, operert, operert. Â Anonymous poster hash: cd5f1...d65
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #23 Skrevet 22. oktober 2014 Hun har operert ja, minst to plastiske operasjoner ifølge lege. Over og under øynene for å gjøre dem større (løftet øyelokk), samt smalere neserygg og botox her og der. I tillegg til vektnedgang og aldring. Så ja.... Stor forskjell, og ikke til det bedre spør du meg.  Anonymous poster hash: dedfd...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå