Gå til innhold

Dere som bare har fått to barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har foreløpig kun ett og er fornøyd med det. Om vi det skulle komme et nr 2, blir vi også fornøyde. Om det skulle vise seg at det er tvillinger, ville jeg blitt veldig overrasket, men det går fint det også.

Vi er fornøyde med det vi får, med andre ord. Pga alder er det trolig neppe aktuelt med mer enn én graviditet til, men ellers setter jeg pris på livet jeg har her og nå fremfor å tenke på hvordan ting kunne blitt dersom, om og hvis.

Anonymous poster hash: 1d031...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri ønska meg mer enn to barn, så for meg er det perfekt.

Skulle jeg bli gravid nå, blir det abort. Anonymous poster hash: 0e538...073

For en ekkel kjerring du er.

Anonymous poster hash: 9ee96...bab

Skrevet

Angrer ikke på at jeg stoppet babyproduskjonen etter to barn. Da hadde kroppen fått nok skallevanker, mistet mange nok ganger til å gjøre det en gang til.

Men nå sitter jeg her og har igrunn seks barn. Møtte en ny mann etter samlivsbrudd med to barn og to ekstra barn. Så ikke en ttradisjonell familie, men helt herlig.

Anonymous poster hash: 18a56...3d3

Skrevet

Har barn på 6,5 og 9,5. Prøvde å slå meg til ro med to, men greide det ikke selv om det var mange grunner til å stoppe. Har forsiktig begynt å prøve på nummer 3. Mannen er ikke så gira, og det skjønner jeg. Men jeg hadde et grunnleggende ønske om tredjemann som ikke gikk over til tross for to aktive barn.

Anonymous poster hash: 49926...4c7

Skrevet

Jeg har ALLTID ønsket meg tre barn. Nå i sommer kjente jeg at livet var helt perfekt med de to vi hadde og kjente ikke lenger på savnet etter et tredje barn. Så ble jeg gravid:-) så nå blir det 3 barn og jeg kjenner igjen at dette er helt riktig. Vi manglet en lillebror og i mars kommer han:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...