bIomstre Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Pukka vanilla chai - Mmmmmmm! Løp og kjøp ms.Pond
ms.Pond Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Har en vanilla chai body lotion faktisk, som jeg står og sniffer på hver gang jeg har dusjet (smører meg litt og). Får skikkelig julestemning!
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Snakker vi te eller krem her?? Føler meg helt lost..
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Ja da er jeg i ulendt terreng:) Jeg drikker ikke te.
bIomstre Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2014 Ja da er jeg i ulendt terreng:) Jeg drikker ikke te. Det gjorde ikke jeg før heller! Dette er en god nybynner-te, du må komme innom på en kopp
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Ja da er jeg i ulendt terreng:) Jeg drikker ikke te. Det gjorde ikke jeg før heller! Dette er en god nybynner-te, du må komme innom på en kopp Jeg tar utfordringen
ms.Pond Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Vanilla chai te er godt det! Jeg har ikke det for øyeblikket, men jeg kom på at jeg har en vanilla chai body lotion som er så god. Beklager forvirringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå