Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg orker ikke noe lengre i perioder. Blir helt kokko i huet, kaotisk med følelser og avføringen er vannete og helt mørk mørk grønn. Jeg sovner pluttselig midt på dagen, selv etter en god natt med søvn. Går alltid trøtt. Jeg er mye lei meg (følelsmessig ustabil) sint og gla opp å ned. Har pluttselige skjelvinger, pluttselig ser jeg dårlig. Hva faan skjer med den en gang unge og spreke kroppen min? Sliter med intemse hodepineanfall også.. Er dette noe jeg burde ta med legen? Anonymous poster hash: 084ef...f05
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Noen som har noen innvendinger om hvorfor dette skjer? Anonymous poster hash: 084ef...f05
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har lyst kalle deg troll eller dum som rett og slett spør om du bør kontakte lege. Samtidig har jeg vært der. Haaater gå til lege og venter til det ikke er noen vei unna. Har selv vært plaget med betennelser lenge- kom over alt; fra øyebetennelse, lungebetennelse, senebetennelse osv. Så lat at gadd ikke noe, verket i beina og skalv i de. Så for meg kreft, ms og ja- alt mulig. Var så enkelt som alvorlig mangel av magnesium og d- vitamin;-) Så mitt råd er absolutt lege. Hadde neppe hørt på mitt eget råd tidligere men heretter skal det tas helsesjekk årlig! Anonymous poster hash: 14cf6...708
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Selvfølgelig er det det! Anonymous poster hash: 18fdd...880
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har lyst kalle deg troll eller dum som rett og slett spør om du bør kontakte lege. Samtidig har jeg vært der. Haaater gå til lege og venter til det ikke er noen vei unna. Har selv vært plaget med betennelser lenge- kom over alt; fra øyebetennelse, lungebetennelse, senebetennelse osv. Så lat at gadd ikke noe, verket i beina og skalv i de. Så for meg kreft, ms og ja- alt mulig. Var så enkelt som alvorlig mangel av magnesium og d- vitamin;-) Så mitt råd er absolutt lege. Hadde neppe hørt på mitt eget råd tidligere men heretter skal det tas helsesjekk årlig! Anonymous poster hash: 14cf6...708 Og ja- var også ustabil i humøret. Mangel på d- vitamin kan gi depresjon. Anonymous poster hash: 14cf6...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå