Gå til innhold

Frozen kalender med sminke til fireåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 4 1/2 har sååå lyst på denne, hun vet ikke hva den inneholder, men at det er frozen betyr jo sååå mye :) elsker alt som har med fimen å gjøre. Den inneholder lipglosser, neglelakker og bare sånne pynteting. Jeg tenker at det er greit, hun syns jo det er veldig moro å kle seg ut. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 96839...09e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne du tenker på sant?

http://lekmer.no/leker/adventskalendere/kjente-karakterer/disney-frozen-adventskalender-2014

Min 5-åring hadde sikkert elsket den hun også, men hun har atopisk hud og tåler overhodet ikke disse lekesminkene. Hun synes det er så leit at hun ikke kan kle seg ut som prinsesse og sminke seg med den lekebutikksminken. Hun gleder seg til hun blir voksen for da kan hun kjøpe dyr voksensminke som "alle" tåler ;)

Jeg er litt usikker på om jeg hadde kjøpt den selv om hun hadde hatt litt tøffere hud, jeg synes det er helt greit de leker med litt sminke til utkledning osv men om de fikk en slik kalender ser jeg for meg at de skal gå sminket i barnehagen hver dag i desember og det synes jeg ikke så mye om. Kan jo ikke gi kalenderen og si hun ikke får bruke sminken hun får den dagen heller...

Anonymous poster hash: 6d18d...0db
Skrevet

Hvor får du kjøpt denne? Den har vi ikke sett. Midt i blinkende for vår datter

Skrevet

Selges på lekmer.no

Anonymous poster hash: 55eb6...b27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...